Kirkegaten legekontor

Kirkegata 1 3717 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Kirkegaten legekontor

Kvinne over 60

Lege: Lise Lotte Fredriksen Skrevet

LEGENE PÅ KIRKEGATEN LEGEKONTOR ER FINE ALLE SAMMEN DE.
Jeg har bare positivt å si om Lise Lotte Fredriksen som er min fastlege. Siden jeg har hatt et innsmett hos de andre en og annen gang når hun ikke har vært tilstede, så har jeg bare positivt å si om dem også. Noe jeg som gammel vet å sette ekstra stor pris på er at ingen av dem har møtt meg, og i forkant bare regnet med at jeg er sløvet av alder. Det er dessverre ikke alle steder overåringer opplever det. Og nå snakker jeg ikke om fastleger - det er ved sykehus jeg har hatt slike nedturer, noe mange andre også har hatt, det har de fortalt meg - siste gangen ved en sykehus-innleggelse nylig.
Skulle jeg ønske meg noe av legekontoret mitt så måtte det være at jeg kunne sende en e-post. Jeg synes mobiltelefonen er noe træl - smått og umulig tastatur på en slik telefon - bruker den som taxitelefon kun - så SMS-er skulle jeg gjerne ønske alternativer til. På vanlig telefon er det så mange i kø om morgenen at de timene som måtte være for besøk den dagen er opptatt før jeg når fram.
La meg også få gi ros til damene som betjener laboratoriet og ekspedisjonen. De kan sitt fag, og ofte holder det med å "konsultere" dem om det er en mer generelle ting de kjenner til og kan redegjøre for.

Verdens blideste :-)

Lege: Lise Lotte Fredriksen Skrevet

Ler og smiler bestandig, lytter og tar deg alvorlig.