Lise Lotte Fredriksen

Kirkegaten legekontor

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kirkegaten legekontor
Kirkegata 1 3717 Skien
Tlf: 35 58 78 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lise Lotte Fredriksen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Lise Lotte Fredriksen

Seriøs og munter

Lise Lotte Fredriksen er legen jeg savner når jeg er frisk. Hun tar meg seriøst når jeg trenger det. Hennes smittende latter er en del av personligheten hennes. Hun er dyktig og lyttende, handlekraftig og spørrende.

Verdens beste fastlege!

Både jeg og min kone er heldige, og får bruke Fredriksen som fastlege.Hun tar pasientene alvorlig
og viser stor forståelse når man har det vanskelig.
Jeg er kurert for legeskrekk etter noen timer med henne. Jeg håper at hun blir på sin post i mange år fremover. Tusen takk for at du er som du er!

Den beste legen jeg har hatt.

Hun er alltid blid, positiv og vier sin tid til deg. Hun ser ikke på klokken i forhold til de 20 min hun har til rådighet på deg. Hun er ung og oppdatert på det meste. Hun må slite med meg lenge. For jeg kommer aldri til å bytte lege frivillig.

Time på dagen og bestilling av faste medisiner på sms er også et pluss.

Men kontor personalet kunne vært byttet ut...eller gått på smilekurs.

Forandret seg

Blitt mye forandret siden hun kom til dette legekontoret. Føler ikke at hun lengre er den hun var da hun begynte som lege,

Blid, hyggelig, seriøs.

Tar pasientene på alvor og bruker den tiden som trengs, blid og hyggelig.

Kvinne over 60

LEGENE PÅ KIRKEGATEN LEGEKONTOR ER FINE ALLE SAMMEN DE.
Jeg har bare positivt å si om Lise Lotte Fredriksen som er min fastlege. Siden jeg har hatt et innsmett hos de andre en og annen gang når hun ikke har vært tilstede, så har jeg bare positivt å si om dem også. Noe jeg som gammel vet å sette ekstra stor pris på er at ingen av dem har møtt meg, og i forkant bare regnet med at jeg er sløvet av alder. Det er dessverre ikke alle steder overåringer opplever det. Og nå snakker jeg ikke om fastleger - det er ved sykehus jeg har hatt slike nedturer, noe mange andre også har hatt, det har de fortalt meg - siste gangen ved en sykehus-innleggelse nylig.
Skulle jeg ønske meg noe av legekontoret mitt så måtte det være at jeg kunne sende en e-post. Jeg synes mobiltelefonen er noe træl - smått og umulig tastatur på en slik telefon - bruker den som taxitelefon kun - så SMS-er skulle jeg gjerne ønske alternativer til. På vanlig telefon er det så mange i kø om morgenen at de timene som måtte være for besøk den dagen er opptatt før jeg når fram.
La meg også få gi ros til damene som betjener laboratoriet og ekspedisjonen. De kan sitt fag, og ofte holder det med å "konsultere" dem om det er en mer generelle ting de kjenner til og kan redegjøre for.

Verdens blideste :-)

Ler og smiler bestandig, lytter og tar deg alvorlig.