DTH Derma

Telefonnummer69 10 90 9969 10 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av DTH Derma

Hyggelige sekretærer og lege.

Lege: Malte Hübner Skrevet

Kan absolutt anbefales. Kom dit som privatkunde. Godt ivaretatt som pasient .Har allerede bestilt en ny time.

Godt inntrykk

Lege: Malte Hübner Skrevet

Hyggelig møte med legen og til tross at det var travelt på kontoret følte jeg jeg fikk hjelpen jeg trengte. Måtte vente i 20 minutter, men det var verdt det. Fikk også tilbud om kontroll om 1 år.

Helt topp

Lege: Malte Hübner Skrevet

Jeg må si at jeg overhode ikke kjenne meg igjen når jeg leser innlegg fra noen som har dårlig erfaring herfra.
Jeg fikk meget god oppmerksomhet av dyktige og hyggelig medarbeidere og følte fra første sekund de gjorde hva de kunne for at jeg skulle være fornøyd.
Behandlingen gikk også smertefritt og jeg er glad jeg oppsøkte dem.

Positiv opplevelse.

Lege: Malte Hübner Skrevet

En dyktig og kunnskapsrik lege. Tok seg tid til å svare på mine spørsmål. Direkte og hyggelig.God mottakelse av helsepersonell. Delikate lokaler. Kan anbefales.

Fantastisk, merker at han brenner for yrket sitt

Lege: Malte Hübner Skrevet

Ble tatt godt i mot i skranken av smilende personal. Fikk veldig god hjelp av legen og han virket faglig dyktig. Legen lyttet til mine spørsmål og bekymringer, og tok seg god tid til å svare og forklare. Han kom med flere behandlings alternativ enn det jeg har fått hos andre hudleger. Kan absolutt anbefales på det sterkeste.