DTH Derma AS

Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av DTH Derma AS

Useriøst og vanskelig å komme i kontakt med

Lege: Malte Hübner Skrevet

Henvisning for å utrede allergi ble sendt for ca 1 år siden, fikk en time i august som ikke passet og ba om å utsette denne. Hørte ikke noe mer, sendt flere mail, uten å få svar. Fikk omsider kontakt, kun telefontid 2 timer i uken. Fikk da beskjed om at de ikke hadde satt opp ny time?
Fikk så sms med ny time som heller ikke passet, var ikke mulig å komme med ønsker om tid. Svært vanskelig å kommunisere med dem, og fikk beskjed om at det ikke var mulig å få ny time før februar. Nå er vi i mars og har ikke hørt noe, allergisesongen er i gang, prøvde å ringe forrige uke men telefon var stengt. Dette er ikke bra.

Dyktig

Lege: Malte Hübner Skrevet

God service, dyktig lege og personell, veldig hyggelige. Fikk ordnet med alt jeg skulle raskt og effektivt,

Useriøs og lite pliktoppfyllende

Lege: Malte Hübner Skrevet

Fikk henvisning fra fastlege til denne klinikken 23.07.2023. Hadde ikke hørt noe fra dem på 6 måneder og tok kontakt for å høre hvorfor de ikke har kontaktet meg. Da fortalte de at min kontaktinfo ikke fugte henvisningen. Dette stemmer ikke, da min folkeregistrerte adresse følger henvisningen, ref min fastlege. Da jeg spurte hvorfor de ikke hadde prøvd å få ta i meg for eksempel via fastlege, sa de at det gjør de aldri. Så disse folkene synes totalt useriøs og bør unngås for enhver pris.

Effektiv lege

Lege: Malte Hübner Skrevet

Virket som at legen var små stressa, men effektiv var han. Damen som tok blodprøve var veldig hyggelig, og ga god informasjon:) Billig hvis man har henvisning fra lege.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Malte Hübner Skrevet

Ble henvist og ba om time sent på dagen pga jobb. Fikk time i november som passet. Timen min ble avlyst og fikk ny tid tidlig på dagen uten forklaring 1 dag før. Etter flere mail fram og tilbake fikk jeg ny time i April. Samme skjer dagen før. Vanskelig å komme i kontakt med de, og lite hyggelig tone per mail/sms. Etter å ha ventet på time i ca 8 mnd gir jeg opp og finner en annen lege.