DTH Derma AS

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Dronningens gate 17 1530 Moss

Om vurderingene

Siste vurderinger av DTH Derma AS

Dyktig

Lege: Malte Hübner Skrevet

God service, dyktig lege og personell, veldig hyggelige. Fikk ordnet med alt jeg skulle raskt og effektivt,

Useriøs og lite pliktoppfyllende

Lege: Malte Hübner Skrevet

Fikk henvisning fra fastlege til denne klinikken 23.07.2023. Hadde ikke hørt noe fra dem på 6 måneder og tok kontakt for å høre hvorfor de ikke har kontaktet meg. Da fortalte de at min kontaktinfo ikke fugte henvisningen. Dette stemmer ikke, da min folkeregistrerte adresse følger henvisningen, ref min fastlege. Da jeg spurte hvorfor de ikke hadde prøvd å få ta i meg for eksempel via fastlege, sa de at det gjør de aldri. Så disse folkene synes totalt useriøs og bør unngås for enhver pris.

Effektiv lege

Lege: Malte Hübner Skrevet

Virket som at legen var små stressa, men effektiv var han. Damen som tok blodprøve var veldig hyggelig, og ga god informasjon:) Billig hvis man har henvisning fra lege.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Malte Hübner Skrevet

Ble henvist og ba om time sent på dagen pga jobb. Fikk time i november som passet. Timen min ble avlyst og fikk ny tid tidlig på dagen uten forklaring 1 dag før. Etter flere mail fram og tilbake fikk jeg ny time i April. Samme skjer dagen før. Vanskelig å komme i kontakt med de, og lite hyggelig tone per mail/sms. Etter å ha ventet på time i ca 8 mnd gir jeg opp og finner en annen lege.

Tilbakemelding etter undersøkelse.

Lege: Malte Hübner Skrevet

Jeg var til undersøkelse om hvorvidt et sår i ansiktet var hudkreft og evnt.alvorlighets grad. Skulle få svar l løpet av 2 uker, Nå er det gått nesten 4 uker. Jeg har ingen ting hørt og det er nesten umulig å nå fram på tlf, pga kun 2 timers tlf tid i uka .Konklusjon Tilgjengelighet kunne vært bedre og også tilbakemeldingstid på undersøkelse kunne vært mer presist angitt.