Malte Hübner

DTH Derma
Mann, 45 år

Spesialisering

Hud og veneriske sykdommer

Autorisert

2002

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

DTH Derma Telefonnummer69 10 90 9969 10 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 17 1530 Moss
Vis kart
Malte Hübner er hudlege i Moss

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
15 vurderinger
Tilgjengelighet
10 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
11 vurderinger
Service
10 vurderinger

Siste vurderinger av Malte Hübner

Hyggelige sekretærer og lege.

Klinikk: DTH Derma Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kan absolutt anbefales. Kom dit som privatkunde. Godt ivaretatt som pasient .Har allerede bestilt en ny time.

Veldig hjelpsom

Klinikk: DTH helse AS Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig kunnskapsrik og interessert. Undersøkte godt og lytte til pasienten. Aldri opplevd sånn støtte og oppfølging etter behandling / operasjon noen gang. Ringte hjem til oss flere ganger for å følge med hvordan det gikk.

Godt inntrykk

Klinikk: DTH Derma Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hyggelig møte med legen og til tross at det var travelt på kontoret følte jeg jeg fikk hjelpen jeg trengte. Måtte vente i 20 minutter, men det var verdt det. Fikk også tilbud om kontroll om 1 år.

Helt topp

Klinikk: DTH Derma Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg må si at jeg overhode ikke kjenne meg igjen når jeg leser innlegg fra noen som har dårlig erfaring herfra.
Jeg fikk meget god oppmerksomhet av dyktige og hyggelig medarbeidere og følte fra første sekund de gjorde hva de kunne for at jeg skulle være fornøyd.
Behandlingen gikk også smertefritt og jeg er glad jeg oppsøkte dem.

Arrogant

Klinikk: DTH Derma Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Virker som om han har veldig dårlig tid, undersøker svært lite, nedlatende tone, Vanskelig å få tak i kontorpersonale og sa verken hei eller hadet pasient.
Må si det var skuffende behandling etter seks måneder ventetid.