Malte Hübner

Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av Malte Hübner

Lite hyggelig legebesøk

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Overlegen og nonchalant. Jeg følte meg ikke velkommen og det virket som han ville ha meg fort ut for å få inn nye kunder.

Usympatisk og flåsete

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Spør lite, ber ikke om bakgrunnsinformasjon, men skisserer dramatiske konsekvenser hvis jeg ikke følger hans råd, noe som vil endre hele min livsstil for resten av livet. Ingen årsak til problemet. Tar imidlertid en blodprøve for annet enn det han mente var problemet. Kommer med til dels flåsete bemerkninger om alder og hva en rørlegger kunne ha gjort hvis det var rør og ikke blodårer det var snakk om. Lite sympatisk og tillitsvekkende.

Useriøst

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Kommer aldri til å gå dit igjen, anbefales ikke.. Han bagatelliserte, var bastant om noe han ikke har grunnlag for å vite noe om (en sykdomshendelse), synset og trodde ikke på noe av det jeg fortalte. Veldig useriøst og uhyggelig.

Overfladiske

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Overfladisk, sier de skal ringe deg opp om prøveresultater gjentatte ganger men det skjer ikke. Kommer sjelden igjennom på tlf.

Lite tilgjengelig intressert

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Kunne vært mer lyttende var veldig opptatt av at han var eneste utdannede allergiolog i Norge jeg trengte en hudlege ikke allergiolog
anså timen som bortkastet tid