Malte Hübner

Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av Malte Hübner

Useriøst

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Kommer aldri til å gå dit igjen, anbefales ikke.. Han bagatelliserte, var bastant om noe han ikke har grunnlag for å vite noe om (en sykdomshendelse), synset og trodde ikke på noe av det jeg fortalte. Veldig useriøst og uhyggelig.

Overfladiske

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Overfladisk, sier de skal ringe deg opp om prøveresultater gjentatte ganger men det skjer ikke. Kommer sjelden igjennom på tlf.

Anbefales ikke

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Følte meg lite viktig, og at han ville ha meg ut så fort som mulig. Alt var veldig useriøst og følte meg ikke i de riktige hendene. Han satt meg på en kur som har endel store bivirkninger og det uten å tenke på om kroppen min ville kunne takle det, men for at jeg ikke skulle dra tomhent fikk jeg de pillene...

Burde heller ha ferre pasienter og heller ta seg tid med hvert enkelt person.

Lite tilgjengelig intressert

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Kunne vært mer lyttende var veldig opptatt av at han var eneste utdannede allergiolog i Norge jeg trengte en hudlege ikke allergiolog
anså timen som bortkastet tid

Stressa

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Har vært hos han et par ganger, og mitt inntrykk er at han vil ha deg fortest mulig ut igjen, dvs at han knapt har tid et par minutt til deg. Han er sikkert dyktig i sitt fag, men jeg følte det ble litt vel overfladisk og følte meg ikke sikker på at han hadde sjekket mine føflekker godt nok. Hadde ikke noen god følelse etter disse to gangene, og følte meg ikke beroliget om at føflekkene ikke var noe å bekymre seg over da han knapt så på dem.