Malte Hübner

DTH Derma

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

DTH Derma Telefonnummer69 10 90 9969 10 90 ...
Dronningens gate 17 1530 Moss
Malte Hübner er hudlege i Moss

Siste vurderinger av Malte Hübner

Lite empatisk i møte med barn

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Besøkte legen med barnet mitt som er i en sårbar situasjon, og opplevde besøket som lite hyggelig. Legen viste lite empati og snakket over hodet på pasienten. Slik vi opplevde besøket la han stor vekt på de mest negative effektene av sykdommen.

Kunnskapsrik og flink

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Kunnskapsrik og flink lege som tok seg tid til meg og mine problemer. Hjalp meg på alle mulige måter og kunne virkelig ikke bedt om en bedre lege til meg. Anbefales til alle!

Fikk endelig hjelp

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Da fikk jeg meg en tidlig julegave. Hyggelige kontordamer og hyggelig lege som fant ut hva som var problemet med min helse, som jeg slet med i flere år. Dette hadde ingen klart før! Tommel opp!

Dårlig tid? Virket forutinntatt og

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Hyggelig mottagelse av de i skranken. Legen var 20 min forsinket. Henvist med problemer jeg har hatt i 10 år, så har lest meg mye opp på det, og prøvd utallige løsninger men ingenting har hjulpet tilfredsstillende. Håpet derfor på hjelp fra en lege. Hyggelig lege, men spurte nesten ingen spørsmål om anamnese, lyttet heller ikke til hva jeg sa, avbrøt meg og bagatelliserte det jeg sa. Virket å ha gjort seg opp en mening om årsaken til mine problemer etter 30 sekunder. Var der for 2 problemstillinger, men han var bare interessert i å adressere en av dem, følte at han ikke hadde spesielt mye kunnskap om den andre problemstillingen. Han ga meg råd som jeg av erfaring vet ikke virker optimalt for meg, men da jeg forsøkte å forklare det ignorerte han det bare og kom ikke med andre forslag. I løpet av konsultasjonen kjente jeg at jeg ga opp, jeg følte meg ikke hørt. Han var ivrig på å selge meg produktene sine. Jeg kjøpte noen av dem i desperasjon etter å prøve og bli bedre (jeg føler jeg har forsøkt alt apoteket har å by på allerede). Jeg kommer til å teste de ut, og gi rådene han ga meg et forsøk. Krysser fingrene for bedring, men virker det ikke, kommer jeg nok ikke tilbake hit.

Flink og hyggelig

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Kjempehyggelig og imøtekommende lege og ansatte!
Flink til å lytte. Føler at jeg ble sett, hørt og respektert!
Bra service.
Anbefales på det sterkeste!