Malte Hübner

Malte Hübner er hudlege i Moss

Siste vurderinger av Malte Hübner

Veldig hjelpsom

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Veldig kunnskapsrik og interessert. Undersøkte godt og lytte til pasienten. Aldri opplevd sånn støtte og oppfølging etter behandling / operasjon noen gang. Ringte hjem til oss flere ganger for å følge med hvordan det gikk.

Godt inntrykk

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Hyggelig møte med legen og til tross at det var travelt på kontoret følte jeg jeg fikk hjelpen jeg trengte. Måtte vente i 20 minutter, men det var verdt det. Fikk også tilbud om kontroll om 1 år.

Helt topp

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Jeg må si at jeg overhode ikke kjenne meg igjen når jeg leser innlegg fra noen som har dårlig erfaring herfra.
Jeg fikk meget god oppmerksomhet av dyktige og hyggelig medarbeidere og følte fra første sekund de gjorde hva de kunne for at jeg skulle være fornøyd.
Behandlingen gikk også smertefritt og jeg er glad jeg oppsøkte dem.

Arrogant

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Virker som om han har veldig dårlig tid, undersøker svært lite, nedlatende tone, Vanskelig å få tak i kontorpersonale og sa verken hei eller hadet pasient.
Må si det var skuffende behandling etter seks måneder ventetid.

Positiv opplevelse.

Klinikk: DTH Derma Skrevet

En dyktig og kunnskapsrik lege. Tok seg tid til å svare på mine spørsmål. Direkte og hyggelig.God mottakelse av helsepersonell. Delikate lokaler. Kan anbefales.

Tok seg ikke tid til undersøkelse

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Legen hastet inn til timen og så knapt på problemet. Han bare leste opp hva fastlegen hadde skrevet i henvisningen, og gjorde ingenting. Dette tok under 5 minutter. Deretter måtte jeg vente nærmere 10 minutter for en prøvetaking jeg forstod som at den skulle skje umiddelbart.

Fantastisk, merker at han brenner for yrket sitt

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Ble tatt godt i mot i skranken av smilende personal. Fikk veldig god hjelp av legen og han virket faglig dyktig. Legen lyttet til mine spørsmål og bekymringer, og tok seg god tid til å svare og forklare. Han kom med flere behandlings alternativ enn det jeg har fått hos andre hudleger. Kan absolutt anbefales på det sterkeste.

Utmerket

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Meget seriøs og god behandling. Hyggelig personale.
Hyggelig klinikk. Kanskje litt mye venting for å ta blodprøver etc. Fikk hjelpen jeg trengte.

Fornøyd!

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Hyggelig mottak i skranken, og rask behandling. Fikk den hjelpen vi håpet på. Alt i alt en god opplevelse.

FINN DEG EN ANNEN

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Overfladisk, mangler evne til å lytte. Gir dårlig info om konsekvensene av behandling. Sier han skal innkalle deg til senere kontroll - det skjedde ikke

Lite hyggelig legebesøk

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Overlegen og nonchalant. Jeg følte meg ikke velkommen og det virket som han ville ha meg fort ut for å få inn nye kunder.

Overfladiske

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Overfladisk, sier de skal ringe deg opp om prøveresultater gjentatte ganger men det skjer ikke. Kommer sjelden igjennom på tlf.

Lite tilgjengelig intressert

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Kunne vært mer lyttende var veldig opptatt av at han var eneste utdannede allergiolog i Norge jeg trengte en hudlege ikke allergiolog
anså timen som bortkastet tid

Stressa

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Har vært hos han et par ganger, og mitt inntrykk er at han vil ha deg fortest mulig ut igjen, dvs at han knapt har tid et par minutt til deg. Han er sikkert dyktig i sitt fag, men jeg følte det ble litt vel overfladisk og følte meg ikke sikker på at han hadde sjekket mine føflekker godt nok. Hadde ikke noen god følelse etter disse to gangene, og følte meg ikke beroliget om at føflekkene ikke var noe å bekymre seg over da han knapt så på dem.