Malte Hübner

Malte Hübner er hudlege i Moss

Siste vurderinger av Malte Hübner

Godt inntrykk

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Hyggelig møte med legen og til tross at det var travelt på kontoret følte jeg jeg fikk hjelpen jeg trengte. Måtte vente i 20 minutter, men det var verdt det. Fikk også tilbud om kontroll om 1 år.

Helt topp

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Jeg må si at jeg overhode ikke kjenne meg igjen når jeg leser innlegg fra noen som har dårlig erfaring herfra.
Jeg fikk meget god oppmerksomhet av dyktige og hyggelig medarbeidere og følte fra første sekund de gjorde hva de kunne for at jeg skulle være fornøyd.
Behandlingen gikk også smertefritt og jeg er glad jeg oppsøkte dem.

Arrogant

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Virker som om han har veldig dårlig tid, undersøker svært lite, nedlatende tone, Vanskelig å få tak i kontorpersonale og sa verken hei eller hadet pasient.
Må si det var skuffende behandling etter seks måneder ventetid.

Positiv opplevelse.

Klinikk: DTH Derma Skrevet

En dyktig og kunnskapsrik lege. Tok seg tid til å svare på mine spørsmål. Direkte og hyggelig.God mottakelse av helsepersonell. Delikate lokaler. Kan anbefales.

Tok seg ikke tid til undersøkelse

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Legen hastet inn til timen og så knapt på problemet. Han bare leste opp hva fastlegen hadde skrevet i henvisningen, og gjorde ingenting. Dette tok under 5 minutter. Deretter måtte jeg vente nærmere 10 minutter for en prøvetaking jeg forstod som at den skulle skje umiddelbart.