Malte Hübner

DTH Derma

Hud og veneriske sykdommer

2002

DTH Derma Telefonnummer69 10 90 9969 10 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 17 1530 Moss
Malte Hübner er hudlege i Moss

Siste vurderinger av Malte Hübner

Hyggelige sekretærer og lege.

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Kan absolutt anbefales. Kom dit som privatkunde. Godt ivaretatt som pasient .Har allerede bestilt en ny time.

Veldig hjelpsom

Klinikk: DTH helse AS Skrevet

Veldig kunnskapsrik og interessert. Undersøkte godt og lytte til pasienten. Aldri opplevd sånn støtte og oppfølging etter behandling / operasjon noen gang. Ringte hjem til oss flere ganger for å følge med hvordan det gikk.

Godt inntrykk

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Hyggelig møte med legen og til tross at det var travelt på kontoret følte jeg jeg fikk hjelpen jeg trengte. Måtte vente i 20 minutter, men det var verdt det. Fikk også tilbud om kontroll om 1 år.

Helt topp

Klinikk: DTH Derma Skrevet

Jeg må si at jeg overhode ikke kjenne meg igjen når jeg leser innlegg fra noen som har dårlig erfaring herfra.
Jeg fikk meget god oppmerksomhet av dyktige og hyggelig medarbeidere og følte fra første sekund de gjorde hva de kunne for at jeg skulle være fornøyd.
Behandlingen gikk også smertefritt og jeg er glad jeg oppsøkte dem.

Positiv opplevelse.

Klinikk: DTH Derma Skrevet

En dyktig og kunnskapsrik lege. Tok seg tid til å svare på mine spørsmål. Direkte og hyggelig.God mottakelse av helsepersonell. Delikate lokaler. Kan anbefales.