DTH Derma AS

Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av DTH Derma AS

Tilbakemelding etter undersøkelse.

Lege: Malte Hübner Skrevet

Jeg var til undersøkelse om hvorvidt et sår i ansiktet var hudkreft og evnt.alvorlighets grad. Skulle få svar l løpet av 2 uker, Nå er det gått nesten 4 uker. Jeg har ingen ting hørt og det er nesten umulig å nå fram på tlf, pga kun 2 timers tlf tid i uka .Konklusjon Tilgjengelighet kunne vært bedre og også tilbakemeldingstid på undersøkelse kunne vært mer presist angitt.

Umulig å komme i kontakt med

Lege: Malte Hübner Skrevet

Et legekontor med telefontid to timer i uken fordelt på torsdag og fredag.
Da er det mange som ringer, jeg har ikke kommet igjennom. Det blir å sende mail og vente på svar. Nå har jeg ventet i snart to dager på en resept jeg ble lovet men ikke fått. Har sendt dem to mail men ikke fått noe svar.

Frarådes

Utøver maktarroganse.

Malte Hübner er ikke villig til å forehåndsbekrefte bruk av munnbind selv når han vet at pasienten (jeg) av svært alvorlige smitterelaterte årsaker ikke kan gjennomgå behandlingen hvis ikke munnbind blir brukt av behandler(e).

Behandlingen er relatert til forebygging av hudkreft og det er M.H. selv som har foreskrevet denne behandlingen (ved en tidligere konsultasjon hvor munnbindbruk også ble et diskusjonstema..)

Som en konsekvens av Malte Hübners avslag på å bekrefte munnbindbruk under den planlagte behandlingen må behandlingen skrinlegges hos denne legen.

Når en må leve i isolasjon grunnet en meget alvorlig helsesituasjon - med høy risiko for dødsfall ved covid smitte - er det overraskende, og for meg ikke akseptabelt, at en lege velger å gjøre tilværelsen for pasienten enda vanskeligere. Hvor mye koster det egentlig å ta på seg et munnbind?

Rask og effektiv hjelp

Lege: Malte Hübner Skrevet

Min opplevelse var veldig hyggelig. Kort ventetid, profesjonell undersøkelse og effektiv hjelp. Servicen var upåklagelig. Hyggelige betjening og lege. Anbefales på det sterkeste.

Supert!

Lege: Malte Hübner Skrevet

Det tok under en uke før jeg fikk time hos dr Hübner. De i resepsjonen er vennligheten selv! Hübner er tydelig og klar, han forteller rett ut hva han skal gjøre og hva jeg må gjøre - ikke noe tåkeprat der i gården. Supert for oss som foretrekker klar tale. Han er effektiv, men tar seg den tiden som er nødvendig. Kan anbefale dr Hübner på det varmeste, jeg vil definitivt gå til han igjen om det skulle behøves.