Sandnessjøen legekontor

Håreks Gt 37 8800 Sandnessjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnessjøen legekontor

Tillitsfull

Lege: Øyvind Bendik Gaupen Skrevet

Tillitsfull lege som bestandig tar seg god tid og lytter. Gir inntrykk av høyt kunnskapsnivå. Lett tilgjengelig og gir tilbakemelding som avtalt.

En utmerket lege

Lege: Marianne Valnes Skrevet

Behagelig, grundig, informativ og menneskelig. Jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor. Det er ikke vanskelig å kommunisere med henne.

En real lege.

Lege: Øyvind Bendik Gaupen Skrevet

Har vært hos Gaupen i mange år nå.
Opplever å bli tatt på alvor og blitt undersøkt på en skikkelig måte. Som pasient er det betryggende å få innsyn i prøveresultatene og en forklaring på en grei og forståelig måte. Gaupen tar seg og gir den tid jeg trenger som pasient. Han virker systematisk og gir en god oppfølging. Gaupen er en folkelig lege som man kan føle seg trygg på.

Enig med forrige vurdering.

Lege: Marianne Valnes Skrevet

Hun er sikkert god på mange ting, men jeg føler også at hun ikke har så god tid til meg når jeg er der. Hun hører heller ikke etter på hva jeg sier, og jeg synes at jeg ikke blir tatt på alvor.

Ikke spesielt interessert i pasienten

Lege: Marianne Valnes Skrevet

Er sikkert teoretisk dyktig, men ikke sosialt dyktig. Fremstår som uinteressert, vil få deg ut av kontoret så fort som mulig. Tar ikke initiativ for å komme til bunns i pasientes problemer.