Sandnessjøen legekontor

Håreks Gt 37 8800 Sandnessjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnessjøen legekontor

Empatisk, tålmodig og ekstremt dyktig!

Lege: Øyvind Bendik Gaupen Skrevet

Takknemlig over å ha Gaupen som lege for både min mann og meg. Vi har begge total tillit til Gaupen. Under forløpet av svært alvorlig sykdom blir vi nå ivaretatt på en omsorgsfull og faglig betryggende måte, både som pasient og pårørende. Vi opplever at Gaupen klarer å få kontakt med og reaksjon fra andre ledd i helsevesenet, at hans stemme respekteres og lyttes til innad i systemet.
Takknemligheten over å få hjelp av Gaupen i en vond og krevende sykdomstid er stor.

Gaupen har god tilgjengelighet.
Det er lett å kommunisere med Gaupen. En lettelse å kunne ha tillit til at man blir tatt på alvor. Det gjør godt å kjenne tryggheten i at man behandles med velvilje og formidabelt god kompetanse.

Både legekontoret og Gaupen har maksimalt god service. Det oppleves som at det er et oppriktig og hjertelig ønske om å hjelpe oss.En varme og omtanke som er enestående, tusen takk!

Lytter og hjelper pasienter.

Lege: Reidun Margrethe Hansen Moe Skrevet

Dette er en av de beste legene jeg har hatt. Etter å ikke blitt trodd av mange andre leger fikk jeg bekreftet det jeg viste jeg hadde etter 10 år med slit. Så respekt til denne legen.

En dyktig, pålitelig og seriøs lege.

Lege: Jon Andreas Sivertsen Skrevet

Pålitelig og grundig. Følger opp pasienten og er grei til å informere når situasjonen krever det. Han har min fulle tillit.

Dyktig lege med fin dose medmenneskelighet!

Lege: Morten Sandnæs Holmen Skrevet

Etter et langt liv og hatt ulike fastleger, er dette den legen som jeg uten tvil føler meg trygg hos og som jeg har tillit til. Ingen spørsmål dumme, og han oppleves som genuint interessert i sin pasient, finne løsninger og følger personlig opp.
Han er sikkert travelt opptatt men har en evne til å få deg som pasient til å føle at han ikke har dårlig tid.

Inntrykk av han har solid kompentanse og at han trives i sitt valgte yrke, noe som skinner igjen i behandling av sine pasienter.

Den beste fastlegen vi har hatt.

Lege: Øyvind Bendik Gaupen Skrevet

Vi har hatt ham som fastlege i 7 år nå, og er kjempefornøyd! Kona var igjennom en periode med feildiagnoser og feil medisinering av en alvorlig sykdom, og hun ble henvist til dr. Gaupen ved en tilfeldighet: Heldigvis! Da ble det fart på sakene! Vi er ham evig takknemlig for å løse det store problemet. Siden har han vært vår fastlege. Han er altid blid og imøtekommende, tar seg tid til å lytte til pasientene, og å gi informasjon. Han har også vært lynrask til å få hjulene igang dersom videre behandling har vært nødvendig. Han har vår fulle tillit.