Bragernes Øyeklinikk AS

Bragernes Torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av Bragernes Øyeklinikk AS

Superflink øyelege

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Forundersøkelse av optiker med nøye oppfølging av synet. Øyenlegen er etter min mening den beste jeg har opplevet og derfor anbefaler jeg mine venner som trenger øyenlege, om å bestille time her. Ventetiden i noen tilfeller kan føles lang med omfattende forundersøkelser, sikkert helt nødvendig. Etter hva jeg har fått høre er øyenlegen også utdannet som lege, og viser en sjelden total omsorg for sine pasienter også om ting hun registrerer. Kan absolutt anbefales på det varmeste.

Kort ventetid

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Følte ikke at legen var interessert i å høre. Avbrøt og virket som konklusjonen var satt før undersøkelsen var begynt.

Arrogant

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Alme var en svært arrogant lege. Hun var svært spiss da jeg forsøkte å forklare. Ville ikke "siteres" på noe, presiserte hun. Hun hadde en ovenfra og ned-holdning jeg sjelden opplever. Jeg opplevde hele konsultasjonen som ubehagelig.

Helt grusom opplevelse

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Har vært plaget av et problem med øyet i flere år, og dro hit fordi jeg fikk det anbefalt. Alme var veldig krass og bestemt, viser ingen sympati. Fikk beskjed om å gjøre ting jeg har prøvd før, og ingen garanti på at det kom til å gå over. Kommer aldri til å dra hit igjen, dette er en av de verste lege-opplevelsene jeg har hatt noen sinne. Alme opptrer uprofesjonelt og hører virkelig ikke på det du har og si.

Spurte f.eks. om jeg måtte leve med dette «for evig» hvis ikke det gikk over nå, og da fikk jeg svaret: «ingen lever evig».

Det beste legebesøk så langt.

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Dette var det beste legebesøk jeg noen gang har hatt.I resepsjonen blir jeg møtt av en hyggelig optiker som veileder deg gjennom de første testene. Når du så kommer inn til dr. Alme, er det bare et stort smil som møter deg. Jeg her vært der flere ganger de siste 2år, og skal dit snart igjen. Gleder meg til neste konsultasjon. Dr. Alme har mest sansynelig reddet synet mitt. Evig takknemmelig!