Bragernes Øyeklinikk AS

Telefonnummer31 00 20 5031 00 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av Bragernes Øyeklinikk AS

Kjølig og arrogant

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Lite empatisk og imøtekommende. Opplever at hun møter spørsmål som om det var kritikk. Jeg ønsker ikke å gå hit igjen.

Lite vennlig og empatisk

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Jeg følte meg overhode ikke ivaretatt av denne øyelegen. Hun var meget kort og skarp i måten å snakke på, og hadde ingen forståelse eller sympati for hva jeg som pasient opplevde av plager. Til stor kontrast fra assistenten på klinikken, som var både imøtekommende og hyggelig. Jeg setter aldri min fot innenfor det legekontoret igjen. Anbefales ikke!

Arrogant og uproff

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Optiker/sekretær var serviceinnstilt og hyggelig.
Legen derimot snakket nedlatende til oss, meget uproff.

Imøtekommende og ivaretatt

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Trist den ene vurderingen som ble skrevet her inne. Mitt inntrykk er nemlig at her tar de se god tid til pasienten. Jeg var her nå nylig med dattera mi. Og jeg har bare god ord å si. De forklarer grundig og ikke minst er de flinke med barn. Jeg var her nå nylig med min datte. Min sønn har også gått her. Dyktige, profesjonelle og imøtekommende ansatte. Takk!

Ett hjertelig velkommen møtte meg !

Lege: Rim N. Alme Skrevet

Et smilende menneske tok de synsprøver jeg behøvde før jeg kom inn til Alme. Hun forklarte grundig og var virkelig imøtekommende.
Anbefalende !