Nesset Kommune Legetjenesten

Kommunehuset 6460 Eidsvåg i Romsdal

Siste vurderinger av Nesset Kommune Legetjenesten

Behagelig væremåte og faglig dyktighet

Lege: Lars Flemming Hedin Skrevet

Har forståelse for at du kommer fordi noe er galt. Henviser videre raskt ved behov, og følger opp dette.
+ på humor.

Generelt dårlig

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Lytter ikke til pasienten, vært hos henne ett par ganger men har dessverre ikke noe godt å si utenom at hun er en god helsestasjonslege og burde kanskje holde seg til det :)

Profesjonell

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Meget imøtekommende, rett fram og profesjonell lege. Blir tatt på alvor, sett og hørt. Forklarende og undersøkende i dialog. Rask til å sende henvisning ved behov. Gir relevante opplysninger i fht sykdom og behandling.

En lege som ikke bryr seg om pasienten

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Dr. Kvernberg er mer opptatt av å skrive på datamaskinen enn å se på og lytte til pasienten.
Har opplevd flere ganger og nesten blitt gjort narr av. Hun er opptatt av å være veldig profesjonell og lese opp latinske navn, noe som i tillegg til datamaskinskrivingen gjør att du ikke får det tillitsforholdet som jeg syns er viktig når man er til legen.
Opplever ofte å vente over 45 min på å komme inn til henne uansett om jeg har bestilt time nettopp eller for lenge siden.

Ikke bra nok

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Mangler mye av det jeg mener en fastlege bør ha, både personlige egenskaper og faglig kompetanse. Tar ikke til seg pasientens bekymringer, og veldig vanskelig å få henvisning videre. Vanskelig å ha egne meninger og tanker, og hun skal bestemme det meste.