Andre Liepelt

Kommunehuset 6460 Eidsvåg i Romsdal
Andre Liepelt er en av 3 fastleger i Nesset

Siste vurderinger av Andre Liepelt

Meget flink lege.

Vi er 3 familier i slekten som har/har hatt legen som fastlege. Alle har positive er faringer på godt og vondt.

Solid, pålitelig, trygg og kunnskapsrik.

Vil slutte meg til "I særklasse dyktig lege"
Liepelt er en fantastisk lege som er meget kunnskapsrik og erfaren.
Han gir en trygghet og en følelse av å bli tatt vare på. Han er også humørfylt og gir derfor en positiv psykisk effekt for den som har kroniske plager. Følger veldig godt opp hvis det har blitt tatt prøver og ringer så snart disse foreligger. Han tar seg tid til å forklare nøye, samt svare på spørsmål.
Man kan også diskutere alternative behandlingsmetoder og er åpen og støtter opp om slikt uten å være fordømmende eller avvisende.
Han er veldig stabil og er for det meste på kontoret.
Dessverre kan det ofte være veldig lang ventetid på å få time, men det viser jo at han er en ettertraktet lege.
Setter umåtelig stor pris på å ha ham som lege, og håper vi får beholde ham hos oss i all framtid.

I særklasse dyktig lege

En utrolig god lege; svært kunnskapsrik, svært erfaren, rask og effektiv. Har nese for når noe er alvorlig og henviser raskt når det er alvorlig. Svarer alltid i løpet av dagen (døgnet), følger godt opp pasienten, ringer opp prøvesvar og informerer og forklarer grundig. Lytter og tar seg tid når det er nødvendig. Stabil lege som er mye tilstede på kontoret og nås lett.
Er svært glad for å ha ham som lege når jeg ble syk.

Kommer ikke til å bytte!

Bor i annen kommune, men bytter ikke lege fordi!
Vi er kjempefornøyd. En lege som virkelig bryr seg!

En lege som ikke lytter til pasientene sine

Som kroniker med lang fartstid som bruker av helsetjenesten og med lang erfaring med medisinene jeg bruker behøves likevel mange timeavtaler fordi denne legen vil ha meg hyppig innom (økonomisk motivert?). Har tatt dette opp med ham, men for døve ører.

Denne legen anbefales ikke

Dr-liepelt er en lege som ikke tar pasinter med behov seriøst.Og viser seg å vere ein lege som setter seg selv høgt men ikke pasientene sine.Flink til å skrive sjukemeldinger og da blir du pobuler blant noen,men det er ikke sånne leger vi trenger.

En virkelig god lege

Jeg har som kroniker i mange år hatt mye kontakt med fastlegen, og jeg har behøvd en fastlege som ordner ut med ting og viser forståelse, tar seg tid og innehar gode faglige kvaliteter. Dr. Liepelt innehar alt dette. En dyktig faglig og omsorgsfull lege, som for meg som kroniker, er en god ressurs og støtte.