Dr Randersgate Legesenter

Dr. Randers gate 4 1830 Askim

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Randersgate Legesenter

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Per Øyvind Bø Grønningsæter Skrevet

Aldri hatt en bedre fastlege( dette ermin 6.). Har ventet på at han skulle komme tilbake fra perm da vikarene hans ikke har vært i nærheten like gode. Han er smart og har god forståelse for pasienter. Han tar deg seriøst. Anbefales virkelig.

Trygg og dyktig fastlege

Lege: Ivan Vlaovic Skrevet

Har hatt han i flere år nå, og han tar meg alltid på alvor. Henviser når det er nødvendig, og oppfører seg generelt på en meget trygg måte.

Ubehagelig

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Han overså meg som mor fullstendig. Svarte verken på hei, nødvendig informasjon relevant med ulykken til barnet, og var veldig lite barnevennlig. Virket veldig brydd med at vi kom dit.

Hyggelig men utilgjengelig

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Har hatt legen i 7 år før jeg nå bytter. Er en empatisk og hyggelig lege som gir inntrykk av at han bryr seg veldig om deg som pasient når du har time med ham - men som ikke følger opp ting på egen hånd og der du må holde i trådene selv. Det finnes ingen måter å kontakte ham annet enn å bestille en legetime til konsultasjonspris, og da må du gjennom damene i resepsjonen som er fullstendig ubrukelige. Blir bare møtt med motstand fra helsesekretærene over telefon, og opplevde å få beskjed av dem at jeg hadde en sykdom uten at de ville utdype mer, da dette måtte jeg ta med legen. Opplevdes svært uproft og ubehagelig.

Rolig og forståelsefull

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Jeg byttet til Dr.Karlsud for et par år siden og som jeg ikke har angret på..Han tar meg imot når jeg har behov å tar meg på alvor..Takket være han har jeg fått svar på min kroniske helsetilstand..da han har sendt henvisninger til rette instanser..