Dr Randersgate Legesenter

Dr. Randers gate 4 1830 Askim

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Randersgate Legesenter

Ubehagelig

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Han overså meg som mor fullstendig. Svarte verken på hei, nødvendig informasjon relevant med ulykken til barnet, og var veldig lite barnevennlig. Virket veldig brydd med at vi kom dit.

Hyggelig men utilgjengelig

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Har hatt legen i 7 år før jeg nå bytter. Er en empatisk og hyggelig lege som gir inntrykk av at han bryr seg veldig om deg som pasient når du har time med ham - men som ikke følger opp ting på egen hånd og der du må holde i trådene selv. Det finnes ingen måter å kontakte ham annet enn å bestille en legetime til konsultasjonspris, og da må du gjennom damene i resepsjonen som er fullstendig ubrukelige. Blir bare møtt med motstand fra helsesekretærene over telefon, og opplevde å få beskjed av dem at jeg hadde en sykdom uten at de ville utdype mer, da dette måtte jeg ta med legen. Opplevdes svært uproft og ubehagelig.

Rolig og forståelsefull

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Jeg byttet til Dr.Karlsud for et par år siden og som jeg ikke har angret på..Han tar meg imot når jeg har behov å tar meg på alvor..Takket være han har jeg fått svar på min kroniske helsetilstand..da han har sendt henvisninger til rette instanser..

Imøtekommende, blid og konstruktiv

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Byttet til denne legen i Mai. Har vært der 3 ganger. Han har tatt seg god tid og lyttet til det jeg har forklart. Jeg har en litt kompleks helse situasjon. Føler jeg blir tatt seriøst. Resepter har kommet raskt. Har henvist meg videre ved behov. Kjenner så langt ikke igjen den negative kritikken som legen får her på legesiden.

Lege: Ivan Vlaovic Skrevet

Jeg har vært pasient hos Ivan fra starten av og han er en fremragende lege. Han har tid, omsorg og kunnskap. Han er ikke redd for å søke hjelp ved behov og henviser videre der det er et behov. Han tar pasientene på alvor og er eksepsjonell med barn og unge.

Språk og vansker med koder og datasystem gjorde det kronglete i starten og han viste tydelig frustrasjon over det. Enkelte oppfattet det som irritasjon over pasientene, men det kan jeg ikke si jeg har opplevd noen gang- snarere tvert imot. Anbefales på det sterkeste.