Dr Randersgate Legesenter

Dr. Randers gate 4 1830 Askim

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Randersgate Legesenter

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Tar deg på alvor , lyttende og tilstede hele tiden .
Sender deg videre når dette er nødvendig .
Jentene på kontoret er fantastiske .

Førsteinntrykket mitt med ny lege er at han tok jobben virkelig på alvor, han virket som en god kar som bryr seg om menn

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Han tok jobben virkelig på alvor, han virket som en god lege som bryr seg om mennesker og gjør det han har lært. Det som er det beste med han er at han virket imøtekommende og positiv, kommuniserte greit,lyttet og tok rask avgjørelse på om dette var spesialhelsetjeneste sitt , el ikke. Satt alle hjul igang. Jeg var tilogmed forsinket i to timer pga vy. Men de fikset det disse damene som jobber der. Som matt og fag måten å bli møtt på fra tidligere legesenter. Nå skjønner jeg på en måte hvordan han kan takle en så stor kundeportefølje. Følte meg tatt på alvor til tross for liten tid. Magne

(Navn fjernet av moderator)

God lege

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Tar pasientene på alvor og undersøker symptomer nøye. Lang erfaring og flink lege. Flink til å kommunisere og lett å prate med. Ser pasientens behov og gjør sitt beste for å hjelpe.

Super fastlege

Lege: Per Øyvind Bø Grønningsæter Skrevet

Tar seg tid, lytter, henviser videre ved behov, og er veldig hyggelig og empatisk. Veldig hygggelig kontorpersonal.

God og kunnskapsrik

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

God, grundig og kunnskapsrik lege som undersøker og sender til spesialist om nødvendig.
Tar nødvendige prøver og følger opp.