Storgata Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Storgata Legesenter

Uforståle legen

Lege: Knut Berven Skrevet

Har ventet så lengre for å komme på tel.Utsettes ventelista time i 3 uka etter kome inn.Da du fikk timer må ventes igjen 2 timer.Da bli undersøkers og han ikke finnes noe årsak for sykdommer.Ikke anbefales.

åpningstider

Lege: Knut Berven Skrevet

Nå har jeg de siste 2 ukene prøvd å ringe, men uten hel. Kommer alltid til en automatisk svareren, med en liste over åpningstider som ikke henger på grep. Noen andre kan få min plass, for dette gidder ikke jeg mere!

Veldig fornøyd !!

Lege: Knut Berven Skrevet

Vår familie-doktor, som sammen Marita utgjør et kjempeteam :)
Følger oss opp 100% - og legger gjerne til en ekstra time på slutten av dagen for en hastetime ! det er virkelig fantastisk

følte meg ikke hørt

Lege: Knut Berven Skrevet

Følte meg ikke hørt, og følte han var lite oppdatert på annet enn forkjølelse og de "enkle" sykdommene. Var ikke intressert i å høre på hva jeg hadde å si, fant bare et svar som var enkelt for han, så slapp han gjøre noe mer. Han var mer opptatt av å prate om vær og vind enn å høre på meg, jeg kommer ikke til legen for å bruke timen min til å prate om været. Tok seg god tid da, men hjelper jo ikke så mye når han ikke hører etter eller hjelper med det man kommer for.

Beste legen en kan ha.

Lege: Knut Berven Skrevet

Kan aldri tenke meg å bytte til en annen lege!Setter stor pris på service, tilgjengelighet og ikke minst tillit. Anbefaler Dr. Berven!