Storgata Legesenter

Storgata 26 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Storgata Legesenter

Punktlig, dyktig og hyggelig fastlege

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Byttet fastlege til Pål for rundt et halvt år siden, og angrer ikke et sekund. Punktlig og dyktig lege som møter deg med et smil hver gang.
I forbindelse med plager jeg ikke fikk tilstrekkelig hjelp til å finne ut av tidligere, er alt dette så og si ferdig utredet i løpet av 6 mnd og henvisninger til div spesialister på plass raskt.
De ansatte på legekontoret er også flinke og det senses enkelt en hyggelig atmosfære.

Kan med dette selvsagt anbefales.

Empatisk og kunnskapsrik lege

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Jeg føler sterkt behov for å fremheve Dr Husby som en meget kyndig og menneskelig lege som har endret hverdagen min fullstendig etter mange års lidelse. Han behandler meg og hele min familie med empati og respekt. Han er genuint interessert i å hjelpe sine pasienter og har en tilstedeværelse som nærmest er magisk. Vi føler oss trygge og ivaretatt, så takk for at det finnes leger som ham.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Min beste fastlege og lege generelt ! Og jeg har hatt vært hos noen leger oppigjennom. Jeg blir hørt, tatt hensyn til og behandlet når jeg trenger det. Takk for att du stiller opp!!

Super lege !

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Beste lege jeg har hatt , du blir hørt å sett , han følger deg opp og gjør hva han kan for at jeg skal føle trygghet .Ikke vanskelig å oppnå kontakt ved behov .Anbefales på det sterkeste .

Beste legen jeg har møtt

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Pål er alltid imøtekommende, følger opp på en enestående måte. Interessert i pasientene og gjør alt han kan for å forklare, lære opp, lytte. Han undersøker grundig og henviser til undersøkelser og utredninger. Tre nye diagnoser har jeg fått siste året. To av dem er allerede operert. Beste legen jeg har møtt.