Strømmen Torg Legekontor Ba-Tong Ly

Støperiveien 30 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Strømmen Torg Legekontor Ba-Tong Ly

Trygg, snill og behjelpelig

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

Ba Tong Ly har vært fastlegen min i 20 år, og jeg går for 20 til. Han følger alltid opp og gir meg henvisning hvis det er behov for det. Helsesykepleieren/sekretæren er også meget hyggelig og imøtekommende.

Blid og flink lege

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

To ansatte - Lege og sykesøster.... og begge er dyktige og alltid blide!!! Har man en "krise" og trenger en hastetime, får en som regel time samme dag! Anbefales som fastlege!!!

Flink og hyggelig fastlege.

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

Er hele fam. fastlege, og er dyktig, flink, behagelig og hyggelig. Ikke legen du velger hvis du bare er ute etter sykemelding - det synes jeg er flott! Legesekretæren er også imøtekommende og hyggelig. Er ikke på "HelseRespons", og det burde alle leger være. Svært enkelt å bestille resepter og time der.

Meget effektiv og behagelig

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

Får alltid time i løpet av ett par dager.
Oppriktig og velmenende. Han gjør også mindre inngrep selv , samt alternativ behandling som nåler.
Sekretæren hans er en meget hyggelig dame. Ingen problemer med å bli henvist til spesialist.
Denne legen kan anbefales.

Vet du konkret hva som feiler deg? Da er Dr.Ly flink.

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

Ly virker som en lege med gode allmennpraktiske kunnskaper, og er du tydelig syk, så får du rask og god hjelp. Har du derimot diffuse symptomer, plager som krever en mer omfattende og grundig vurdering, plager som ikke avsløres med mindre legen tenker allsidig og stiller helhetlige spørsmål, da har ikke Ly like god tid. Han foreslår blodprøver fremfor å snakke litt ekstra om/med pasienten. Som pasient føler man kanskje at man selv må ta ansvaret for å ønske henvisning til spesialist, for fastlegen kan ikke absolutt alt. Savner en mer helhetlig (fysisk, psykisk og sosial) bedømming, slik at evt. bakenforliggende årsaker kan avdekkes.

Imøtekommende, empatisk og tydelig legesekretær.