Ba-Tong Ly

Strømmen Torg Legekontor Ba-Tong Ly Mann, 45 år

Autorisert1999
Ledige plasser 124 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Strømmen Torg Legekontor Ba-Tong Ly

Støperiveien 30 2010 Strømmen
Ba-Tong Ly er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Ba-Tong Ly

Han og hun er veldig flinke

Jeg har hatt Dr. Ly som fastlege i tre år nå.
I disse tre årene har jeg besøkt ham fire ganger.

Som lege representerer han alt jeg ønsker og vil ha av en fastlege. Det er lett å bestille tid - noe som sjelden tar lang tid, og assistenten er særdeles hyggelig og flink. Til tross for at jeg er der sjelden i forhold til andre, husker hun meg og hilser og smiler. Det er god service, det.

Han finner ut av hva som feiler meg og får det fikset. Kan ikke be om særlig mer enn det.

Dette er en god lege, og han har en veldig flink og hyggelig ung dame som ønsker deg velkommen.

Bra fyr , og flink assistent

Han er flink til å sette seg inn i saken , og har alltid funnet tid ved raske behov , god beliggenhet.
Jeg har brukt han i 8-9 år nå.
En dag pr uke er det stengt , aner ikke hvorfor , men slik er det.

Assistenten hans er meget blid å hyggelig, å svært dyktig.

Flott

Han er grei å forstå han forklarer slik at vi uten lengre utdannelse kan forstå, menneskelig, har tid til pasienten, jeg har brukt han noen år han har på den tiden hvert forsinket kun 1 gang meg 15 min (assistenten var sykmeldt)

Veldig hyggelig og flink

En varm og hyggelig lege. Lett å snakke med og jeg fikk akkurat den hjelpen jeg trengte.
Legen snakker helt forståelig norsk og ventetiden for å få time er kort.
Sekretæren er også kjempe hyggelig.

Veldig tilgjengelig og barnevennlig

Jeg har aldri opplevd at det har tatt lang tid å få time hos Dr.Ly. Spesielt finner han tid til å ta inn syke barn, selv om dagen hans er tettpakket fra før. Dessverre har kontoret stengt på onsdager (pr jan 14). Jeg opplever en imøtekommende lege når det gjelder forbigående tilstander som kan kureres med antibiotika.Når det gjelder andre forhold, opplever jeg han som ok. Absolutt ingen språk problemer. Hyggelig og flink legesekretær.