Thor-Helge Langsholdt Legekontor

Hausmannsgt.8F 0182 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Thor-Helge Langsholdt Legekontor

For den som vil

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Jeg tror ikke Langsholdt er en dårlig lege, heller at vi ikke har så god kjemi, jeg følte meg svært mistenkliggjort i møte med ham, og opplevde å bli avfeid da jeg hadde spørsmål jeg lurte på. Det var et par kommunikasjonsglipper oss i mellom som førte til en del komplikasjoner, dermed valgte jeg å bytte lege igjen etter svært kort tid. Han er der i mot dyktig når det gjelder henvisninger og å få ting gjort. Så hvis du i motsetning til meg ikke er opptatt av å kommunisere veldig godt med legen din, er Langsholdt sikkert helt ok

Faglig dyktig og engasjert

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Langsholdt er dyktig både medisinfaglig og menneskelig. Han tar seg tid til å lytte og gjør vurderinger jeg i ettertid alltid har opplevd har vært riktige. Som pasient hos ham i over 15 år har jeg aldri erfart at hans vurdring og behandlingsråd har være feil, selv om jeg opprinnelig kan ha trodd at mine symptomer har pekt mot andre sykdommer. Langsholdt er legen for deg som vil ha en engasjert lege og vil bli frisk!

Dårlig erfaring

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Hadde Langsholdt i flere år, var helt ok fornøyd fram til i fjor vinter. Jeg begynte å ha søvnproblemer, men han tok meg ikke på alvor, kalte meg hypokonder og skjelte meg rett og slett ut. Det var ikke noe jeg satte pris på, så byttet lege med en gang, hvor jeg fikk hjelp.

En lege til å stole på

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Har hatt Langsholdt som lege siden før fastlegeordningen ble innført. Mannen er et funn.

Han tar seg tid, lytter, spør og undersøker grundig. Er det noe han ikke kan svare på selv, sender han deg til spesialister eller grundigere undersøkelser for å komme til bunns i problemet ditt.

En soleklar anbefaling til alle som ser etter en fastlege du kan stole på.

Lett tilgjengelig men det er reseptblokka også

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

God lege som tar seg tid til å lytte til pasientene og deler gjerne kunnskapen sin. Han forklarer nøye rundt symptomene og diagnosen.

Han er lett tilgjengelig, siden han ofte har ledige timer innen en uke og også har drop-in timer på slutten av dagen.

Det jeg har å utsette på Langsholdt er at han skriver ut resepter litt for lett. Jeg skulle ønske han kunne bruke mer tid på å vurdere helheten av sykdomsbildet, heller enn å ville medisinere ett og ett symptom.