Thor-Helge Langsholdt Legekontor

Hausmannsgt.8F 0182 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Thor-Helge Langsholdt Legekontor

Ikke flink til å lytte

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Dessverre ikke beste inntrykket av legen her. Lite lyttende, springer til kjappe løsninger og konklusjoner, lite tålmodighet med komplekse og sammensatte problemer. Tar seg ikke tid til å høre ordentlig, mest fokus på å få betalt og få pasienten kjapt ut fra kontoret igjen. Stille seg ofte skeptisk til plager og symptomer, og sier tydelig at du nok overdriver eller simulerer plagene. Valgte til slutt å bytte til en annen lege.
Selve lokalene/legekontor/venterom er ganske usselt.

Ikke som forventet.

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Les ganske mange anmeldelser og siden de fleste var positive, var jeg glad for å beholde ham som legen min. Imidlertid fungerte det ikke for meg, og etter noen besøk bestemte jeg meg for å bytte lege. Ikke empatisk eller en god lytter. Jeg ønsker ham alt godt.

Veldig dårlig opplevelse

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Tar oss pasienter ikke seriøst. Trist å bli mistrodd og ikke hørt. Misforstår og er veldig streng og bestemt.

Ikke bra, ikke bra

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Han svarer ikke telefonet, det gjør nesten umulig å få tak i ham.
Han forklarer ikke hva jeg bør gjøre eller hva jeg har. Hva skjer med meg? Jeg vet ikke, fordi han ikke sier det. Av og til sender han melding som forklaring, men hvordan kan jeg forstå vanskelige begreper hvis jeg ikke har lege utdannelse? Jeg spurte han om hvorfor jeg bør ta en bestemte medisin, og han sa "du kan lese om det." Ja, det sa han.

I det siste hadde jeg covid, og han sa at jeg måtte teste meg før jeg går til legesenteret. Det gjorde jeg, og da jeg prøvde å ringe ham for å varsle ham at jeg hadde korona, ingen svaret. Jeg gikk dit likevel, og han kastet meg ut, uten å spøre om jeg trengte noe. Jeg prøvde å spøre om noe annet ikke relatert med korona, men han ville bare ha meg ut den gangen.

Fastlege för evigt

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Skulle aldrig byta fastlege. Han är super duktig och gör noggranna undersökningar. Har mycket erfarenhet så kan mycket men det han inte kan då skickar han remiss till specialister. Vi är super nöjda!