Thor-Helge Langsholdt Legekontor

Hausmannsgt.8F 0182 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Thor-Helge Langsholdt Legekontor

Opp og ned

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Noen ganger er Langsholdt tidenes morsomste og koseligste lege, med nordnorsk skråblikk på livet. Noen ganger lytter han og tar deg virkelig på alvor, andre ganger kan han hoppe litt kjapt til konklusjoner, og han har glemt å følge meg opp som lovet flere ganger.
Han er fleksibel, og som andre nevner sender han deg rett til Fürst for tester, noe jeg ikke har opplevd hos tidligere fastleger.
Noen ganger har han en brå tone og sist gang ble jeg skjelt ut over telefonen av ham, kanskje var det bra å få beskjed om å komme meg på jobb i stedet for å få utvidet sykemelding for depresjon over telefon. Men litt ubehagelig var det jo tatt i betraktning hvordan jeg hadde det. Han kan virke litt oppgitt når man ringer for psykiske plager.
Det jeg finner mest frustrerende med Langsholdt er at han ikke lenger gjør underlivsundersøkelser som livmorhalsprøve og innsetting av spiral, noe som er greit nok når datteren hans (som er utrolig hyggelig) kan gjøre det, men når hun ikke er tilgjengelig får man beskjed om å gå privat, noe som åpenbart er dyrt, og er irriterende når man allerede har frikort og har rett på behandling i Norges helsesystem.

Utrolig fornøyd

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Jeg har bodd i flere byer og har derfor hatt flere leger. Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt som jeg har blitt av Langsholdt og hans datter Anna. De er rettferdige, tar deg på alvor og stiller ikke diagnoser uten grunn. 10 av 10:)

Kunnskapsrik og effektiv Lege

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Han er veldig kunnskapsrik & effektiv lege.
Har vært pasient hos han siden 1980 tallet.
Er det noe helse problem så ble man sendt rett til ulike prøvetakinger.
Og han følger med alle resultater.
En veldig pasient.

Flink, dyktig

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Jeg har brukt Langsholdt i over 30 år, kjenner meg ikke igjen i en del beskrivelser av han her. Jeg opplever han som dyktig, forståelsesfull og mennesklig lege. Får alltid hjelp hos han.

Hyggelig, effektiv og flink

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Langsholdt! Har gått til han siden jeg flyttet til Oslo for over ti år siden, og han har fulgt meg i to svangerskap. Flink på svangeskapsoppfølging, og tok seg ekstra god tid i mitt siste svangerskap som var langt tøffere enn det første, der han hjalp meg med å vurdere ulike tiltak og finne ut hva som var bra for meg. Også veldig gunstig med drop-in-ordning som skaffer deg time på dagen. Han er også ganske "raus", gjennom at han ofte lar ting være gratis hvis han kan putte det inn under f.eks svangerskapsoppfølging selv om det egentlig ikke er det. Nå har jeg flyttet, slik at det egentlig ikke er så gunstig å dra innom dette legekontoret lengre, men jeg kvier meg for å bytte lege, fordi jeg er så fornøyd!.