Thor Helge Langsholdt

Storgata 53A (inng.Hausmannsgt.) 0182 Oslo
Thor Helge Langsholdt er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thor Helge Langsholdt

Veldig misfornøyd

Etter å ha vært hos dr. Langshold i flere år har jeg endelig bestemt meg fort å bytte til en annen lege.
Jeg burde ha gjort det mye tidligere!!!
Jeg hadde alltid et inntrykk av at han ikke er interessert i å høre på hva jeg sier, isteden vil han bare ha meg ut snarest mulig. Han tok meg aldri på alvor.
For ikke så lenge siden fikk jeg en ny diagnose fra Ullevål som han har bare ignorerte. Isteden var han bare opptatt av min tidligere diagnose som jeg har hatt hele livet mitt, om at den kanskje var ikke trolig fordi diagnosen fikk jeg fra hjemlandet mitt og ut ifra informasjon fra meg selv. Til sist bestemte han å endre på erklæring på sykemeldingen min før han fikk tilbake noen resultater fra mine tester på Ullevål. Jeg måtte gå til en psykolog etter å ha vært på besøk hos ham. Jeg har aldri opplevd noe lignende! Jeg hadde alltid inntrykk av at han hadde dårlig tid og ville bli kvitt meg mens jeg var på besøk hos ham. Han er en meget dårlig lytter og jeg tviler sterkt på hans sosiale evner.

Service oriented

His a very patient doctor. A doctor who follows up his patients.his a good listener and explains in detail

Kanskje ikke legen for alle, men definitivt for meg

Jeg er så glad jeg har fått Langsholdt som fastlege. Visst er det litt vanskelig å komme gjennom på telefon, som kan være kjedelig dersom man oppholder seg utenbys og trenger råd, men når man først er hjemme er drop-in en veldig god løsning.

Selve konsultasjonene er alltid en positiv opplevelse for min del. Første gang jeg var der virket han litt rask og gretten, og joda, han avbryter deg hvis han tror det du snakker om ikke er alldeles relevant, men han hører etter, henviser videre når han ser behov for det, tar seg tid, og ikke minst er han nordlending og har en humor og formuleringer som alltid får meg til å gå hjem med godt humør og en følelse av at jeg blir ivaretatt.

Arrogant

Sa at jeg ikke kunne ha vondt, uten å undersøke noen ting! Hører ikke etter hva jeg sier, og testet meg for HIV uten at jeg ba om det eller ble informert om det! Han unngår blikk kontakt! Han behandlet meg som et objekt! ikke som et medmenneske!

Meget misfornøyd

Føler at han ikke hører på hva man sier.
Besøkte han pga halsen, men han pratet kun om min diabetes som jeg fortalte han att jeg styrer selv og har leger till det. På återbesøk pratet han återigen bara om det, och snakket om meg som at jeg ikke klarte noenting selv. Oppførte sig veldig dålig og konsulterade ikke med meg før han sendte meg videre till forskellige sted.
Han hade også en hund med sig på mottagningen vilket jeg syns er oprofessionellt.
Veldig lång ventetid, dålig service. Motbydelig sted.