Thor Helge Langsholdt

Storgata 53A (inng.Hausmannsgt.) 0182 Oslo
Thor Helge Langsholdt er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thor Helge Langsholdt

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har gått til Langsholdt i noen år nå, og finner han som en støttende, forståelsesfull og dyktig lege.

Fra jeg kom til han, har jeg slitt med en autoimmun sykdom som kom på et veldig feil tidspunkt. Langsholdt har så langt det har vært mulig, støttet meg i min «kamp» mot nav og hjulpet godt med henvisninger til spesialhelsetjenesten og andre meget krevende saker

Lyttende og respektfull

Jeg har hatt Langsholdt som min fastlege i de senere år. Jeg er svært godt fornøyd. Han tar ting på alvor, er lyttende og respektfull. Han er særs god på oppfølging. Drop in er suverent !

Meget bra lege

Jeg har brukt Dr. Langsholdt siden tidlig 90 tall og er svært fornøyd. Han har behandlet meg for mange forskjellige sykdommer opp gjennom årene. Hadde jeg ikke vært fonøyd hadde jeg jo byttet lege slik man har adgang til.

Kjempedyktige fastlege som bryr seg

Har hatt dr. Langsholdt som lege i 5 år og er kjempefornøyd med jobben han gjøre. Han henviser raskt og enkelt men er også veldig kunnskapsrike så kan hjelpe deg med en gang. Han er også fantastisk til å følge opp når man går gjennom sårbare tider (psykisk og fysisk). Jeg syns at drop in er genialt- man får alltid ser ham på dagen og ventetiden er ikke noe dårligere enn i andre legekontor. Har veldig bra kjemi med ham og anbefaler ham høyst!!

Lyttende og oppfølgende

Jeg har hatt Thor Helge Langsholdt som fastlege i ca. 10 år og er svært fornøyd. Han er lyttende og kunnskapsrik og har alltid gjort meg frisk. Om noe viser seg å være mer komplisert følger Langsholdt gjerne opp med å henvise til spesialist. Han tar seg alltid den tiden som trengs. Utover det er han lett å få tak i både på telefon og epost. Muligheten for drop-in time på ettermiddagen er et velkomment supplement når det haster.