Thor Helge Langsholdt

Thor-Helge Langsholdt Legekontor Mann, 63 år

Autorisert1987
Ledige plasser 9 av 1950
Vil du bytte til denne fastlegen?

Thor-Helge Langsholdt Legekontor

Storgata 38 0182 Oslo
Thor Helge Langsholdt er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thor Helge Langsholdt

Meget misfornøyd

Føler at han ikke hører på hva man sier.
Besøkte han pga halsen, men han pratet kun om min diabetes som jeg fortalte han att jeg styrer selv og har leger till det. På återbesøk pratet han återigen bara om det, och snakket om meg som at jeg ikke klarte noenting selv. Oppførte sig veldig dålig og konsulterade ikke med meg før han sendte meg videre till forskellige sted.
Han hade også en hund med sig på mottagningen vilket jeg syns er oprofessionellt.
Veldig lång ventetid, dålig service. Motbydelig sted.

Kan ikke anbefale han

Har hatt han som fastlege et par år og føler at han snakker til meg som om jeg var et barn. Har også opplevd at han har svart med "det kunne du da bare googlet" da jeg spurte om smerter og nummenhet i beinet. Da jeg fikk tilsendt en henvisning i posten (med personlig info) uten konvolutt og kun med en liten teipbit som holdt arket brettet, byttet jeg fastlege. Han sa jeg hadde krav på gratis fysioterapi, noe som viste seg å være feil så jeg måtte betale for en fysiotime som ikke gjorde meg noe nytte.
Han er alt for rask til å gi ut resepter og henvisninger, som om han føler at du ikke vil gå tomhendt ut fra kontoret. Kan dessverre ikke anbefale denne legen.

useriøs

Om du skal ha en rask sykemelding for forkjølelse, ja for all del. Har en teori om at han passer godt voksene/eldre pasienter bedre, 35år og yngre blir kanskje for ungt.

Jeg oppfatter Thor Helge som useriøs fordi jeg har opplevd flere ganger at han enten starter å skrive ut en resept og sykemelding før jeg i det hele tatt er ferdig med å forklare(!) Kommer ut og føler ikke at jeg har vært hos noen lege. Setter opp mange unødvendige oppfølgingstimer man ikke får noe ut av. Hiver på deg piller du ikke vil ha, og ingen veiledning eller henvisning med fysiske plager, ...man kan jo tross alt finne ut av det sjøl.

Takk for meg

En lege som tar deg på alvor

En god og lyttende lege som leter gjennom flere forskjellige scenarioer før han diagnostiserer. Undersøker nøye, samt følger opp der det er behov.
Kan til tider være vanskelig å bestille time hos, men da fungerer drop-in som et bra alternativ.
Dr. Langsholdt er en dyktig lege jeg uten tvil vil anbefale andre.

Meget bra. Har drop-in timer.

Tar seg tid lett å prate med. Tar deg alvorlig. Dropin-timer. Følger deg opp. Har anledning til å ta blodprøver.