Thor-Helge Langsholdt Legekontor

Hausmannsgt.8F 0182 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Thor-Helge Langsholdt Legekontor

Veldig vond og kjip opplevelse

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Generelt en veldig vond og kjip opplevelse å ha han som lege. Forlot som regel legekontoret i tårer pga frustrasjon på grunn av dårlig oppfølging, å ikke bli tatt seriøst eller lyttet til. Han fremstår surrete, og sa selv at han ikke visste så mye om det jeg spurte om. Han kom sent til legetimer flere ganger og forvekslet/glemte pasienter mens jeg var der. Han gir svært dårlig oppfølging og han sier at ting er gjort selv om det ikke er det.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Flink og trygg lege som jeg har gått til i årevis. Er også oppdatert på kvinnehelse og tar meg alltid på alvor.

Opp og ned

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Noen ganger er Langsholdt tidenes morsomste og koseligste lege, med nordnorsk skråblikk på livet. Noen ganger lytter han og tar deg virkelig på alvor, andre ganger kan han hoppe litt kjapt til konklusjoner, og han har glemt å følge meg opp som lovet flere ganger.
Han er fleksibel, og som andre nevner sender han deg rett til Fürst for tester, noe jeg ikke har opplevd hos tidligere fastleger.
Noen ganger har han en brå tone og sist gang ble jeg skjelt ut over telefonen av ham, kanskje var det bra å få beskjed om å komme meg på jobb i stedet for å få utvidet sykemelding for depresjon over telefon. Men litt ubehagelig var det jo tatt i betraktning hvordan jeg hadde det. Han kan virke litt oppgitt når man ringer for psykiske plager.
Det jeg finner mest frustrerende med Langsholdt er at han ikke lenger gjør underlivsundersøkelser som livmorhalsprøve og innsetting av spiral, noe som er greit nok når datteren hans (som er utrolig hyggelig) kan gjøre det, men når hun ikke er tilgjengelig får man beskjed om å gå privat, noe som åpenbart er dyrt, og er irriterende når man allerede har frikort og har rett på behandling i Norges helsesystem.

Utrolig fornøyd

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Jeg har bodd i flere byer og har derfor hatt flere leger. Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt som jeg har blitt av Langsholdt og hans datter Anna. De er rettferdige, tar deg på alvor og stiller ikke diagnoser uten grunn. 10 av 10:)

Kunnskapsrik og effektiv Lege

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Han er veldig kunnskapsrik & effektiv lege.
Har vært pasient hos han siden 1980 tallet.
Er det noe helse problem så ble man sendt rett til ulike prøvetakinger.
Og han følger med alle resultater.
En veldig pasient.