Thor-Helge Langsholdt Legekontor

Hausmannsgt.8F 0182 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Thor-Helge Langsholdt Legekontor

useriøs

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Om du skal ha en rask sykemelding for forkjølelse, ja for all del. Har en teori om at han passer godt voksene/eldre pasienter bedre, 35år og yngre blir kanskje for ungt.

Jeg oppfatter Thor Helge som useriøs fordi jeg har opplevd flere ganger at han enten starter å skrive ut en resept og sykemelding før jeg i det hele tatt er ferdig med å forklare(!) Kommer ut og føler ikke at jeg har vært hos noen lege. Setter opp mange unødvendige oppfølgingstimer man ikke får noe ut av. Hiver på deg piller du ikke vil ha, og ingen veiledning eller henvisning med fysiske plager, ...man kan jo tross alt finne ut av det sjøl.

Takk for meg

En lege som tar deg på alvor

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

En god og lyttende lege som leter gjennom flere forskjellige scenarioer før han diagnostiserer. Undersøker nøye, samt følger opp der det er behov.
Kan til tider være vanskelig å bestille time hos, men da fungerer drop-in som et bra alternativ.
Dr. Langsholdt er en dyktig lege jeg uten tvil vil anbefale andre.

Meget bra. Har drop-in timer.

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Tar seg tid lett å prate med. Tar deg alvorlig. Dropin-timer. Følger deg opp. Har anledning til å ta blodprøver.

Drop in er bra, legen er dårlig

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

bra med drop in, men inne på kontoret til Langsholdt føler jeg at jeg er til bry og at han helst vil ha meg ut fortest mulig med avfeiende svar når jeg stiller spørsmål. Han er dog relativt flink og det har aldri vært noen probleme rmed han annet at jeg kvier meg for å gå til han.

Utrolig flink og sympatisk lege

Lege: Thor Helge Langsholdt Skrevet

Jeg har fått et veldig positivt inntrykk av han som lege den tiden jeg har vært hos han. Kom dit med psykiske vansker, og han tok problemene mine veldig på alvor med en gang. Virket oppriktig interessert i at jeg skulle bli bedre, og ordnet med både videre henvisninger og oppfølging hos han selv. Fikk veldig tillit til han med en gang, og følte jeg kunne si og spørre om det meste, og at han forstod eller hvert fall prøvde å forstå hva jeg mente. Bare gode ord om han som lege!