Kontorfellesskapet Huseby Legesenter DA

Stasjonsveien 69 0771 Oslo

Siste vurderinger av Kontorfellesskapet Huseby Legesenter DA

Pålitelig, trygg, kunnskapsrik og direkte

Lege: Karin Nilsen Tysnes Skrevet

Jeg har hatt Karin som fastlege i mange år og er mer og mer fornøyd med henne som lege. Det merkes at hun er spesialisert i allmenmendisin. Hun følger godt opp nødvendige prøver og er tydelig om hva som må tas tak i. Hun håndterer mer alvorlige sykdomstegn med en gang og følger opp.
Hun er god på nett, velorganisert og bruker pasientsky aktivt om nødvendig.
Man får vanligvis en regeltime på ca 2 uker, men hun er proaktiv og står til disposisjon for korte hastetimer hvis nødvendig.

Lettvekter

Lege: Jan Olav Frederic Rivelsrud Skrevet

OK imøtekommenhet. Raske konklusjoner uten tilstrekkelige undersøkelser og kunnskap gir feilbehandling. Farlig lege for pasienter som i utgangspunktet stoler på det legen sier.

Dårlig service

Lege: Jan Olav Frederic Rivelsrud Skrevet

Har fått inntrykk av at hele legekontoret er ganske dårlig sammenlignet med andre jeg har vært på. Dårlig service og liten vilje til å tilrettelegge i spesielle situasjoner. Vanskelig å komme gjennom på telefon og stort sett aldri ledige timer før flere uker fram i tid.

Merkelig

Lege: Nina Elisabeth Frisholm Girard Skrevet

Ikke min fastlege men trengte en liten kontroll i mitt svangerskap og min lege var ikke tilgjengelig akkurat denne dagen. Meget spesiell opplevelse. Har aldri hilst på henne før og det første hun sier er "er du gravid?!". Jeg svarer saklig og sier, "ja i uke 39" (!). Hadde jeg hatt legeskrekk hadde dette ikke vært
legen for meg. Hun mangler empati og evne til å berolige. Trekker konklusjoner for raskt, før jeg har snakket ferdig - virker uinteressert.

Velg en annen lege!

Forståelsesfull, lyttende, kunneskapsrik, interessert.

Lege: Ketil Johnsen Skrevet

Han vært min fastlege i mange år, har masse å takke han for god hjelp og råd på veien. He is one of the best!