Kontorfellesskapet Huseby Legesenter DA

Stasjonsveien 69 0771 Oslo

Siste vurderinger av Kontorfellesskapet Huseby Legesenter DA

Lyttende, trygg og avslappet

Lege: Karin Nilsen Tysnes Skrevet

Doktor Tysnes er den beste legen jeg har hatt! Hun er superdyktig, har et behagelig vesen, gir gode råd og er imøtekommende. Det er kjempeenkelt å få time, oppfølging m.m. med appen Pasientsky som de benytter!

Veldig nøye, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Jan Olav Frederic Rivelsrud Skrevet

Ser pasienten. Dyktig og hyggelig. Jeg opplever at han setter av god tid og gir meg gode råd og hjelp. Han tar meg og mine utfordringer på alvor, og søker å gi veiledning slik at vi best får ordnet opp i min helsesituasjon. Jeg opplever å ha en meget god dialog med ham.

Empatisk og nyttig.

Lege: Nina Elisabeth Frisholm Girard Skrevet

Hun hjalp meg før, under og etter min kreft kur. Jeg skylder ham livet. Det er den eneste legen som hjalp møt smerte. Hun lyttet til meg og hjalp meg så godt hun kunne. Hun er en veldig god lege.

Lytte og profesjonell.

Lege: Nina Elisabeth Frisholm Girard Skrevet

Hun er alltid der når vi trenger henne. Hun er veldig effektiv og har hun et hjerte av gull. Hun har ekte apati og stor respekt for sine pasienter. Hun er den beste lege som jeg hadde. Tusen hjerte takker.

Best doctor

Lege: Nina Elisabeth Frisholm Girard Skrevet

Totally satisfied with Dr. Nina, she is human, she listen, she is assertive and caring about people. Very quickly to make an correct observation. Best doctor that I can ask for.