Kontorfellesskapet Huseby Legesenter DA

Stasjonsveien 69 0771 Oslo

Siste vurderinger av Kontorfellesskapet Huseby Legesenter DA

Merkelig

Lege: Nina Elisabeth Frisholm Girard Skrevet

Ikke min fastlege men trengte en liten kontroll i mitt svangerskap og min lege var ikke tilgjengelig akkurat denne dagen. Meget spesiell opplevelse. Har aldri hilst på henne før og det første hun sier er "er du gravid?!". Jeg svarer saklig og sier, "ja i uke 39" (!). Hadde jeg hatt legeskrekk hadde dette ikke vært
legen for meg. Hun mangler empati og evne til å berolige. Trekker konklusjoner for raskt, før jeg har snakket ferdig - virker uinteressert.

Velg en annen lege!

Forståelsesfull, lyttende, kunneskapsrik, interessert.

Lege: Ketil Johnsen Skrevet

Han vært min fastlege i mange år, har masse å takke han for god hjelp og råd på veien. He is one of the best!

Lyttende, trygg og avslappet

Lege: Karin Nilsen Tysnes Skrevet

Doktor Tysnes er den beste legen jeg har hatt! Hun er superdyktig, har et behagelig vesen, gir gode råd og er imøtekommende. Det er kjempeenkelt å få time, oppfølging m.m. med appen Pasientsky som de benytter!

Veldig nøye, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Jan Olav Frederic Rivelsrud Skrevet

Ser pasienten. Dyktig og hyggelig. Jeg opplever at han setter av god tid og gir meg gode råd og hjelp. Han tar meg og mine utfordringer på alvor, og søker å gi veiledning slik at vi best får ordnet opp i min helsesituasjon. Jeg opplever å ha en meget god dialog med ham.

Empatisk og nyttig.

Lege: Nina Elisabeth Frisholm Girard Skrevet

Hun hjalp meg før, under og etter min kreft kur. Jeg skylder ham livet. Det er den eneste legen som hjalp møt smerte. Hun lyttet til meg og hjalp meg så godt hun kunne. Hun er en veldig god lege.