Kontorfellesskapet Huseby Legesenter DA

Stasjonsveien 69 0771 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kontorfellesskapet Huseby Legesenter DA

Trygg og omsorgsfull

Lege: Abu Sina Mohamed Tarique Sikder Skrevet

Tarique Sikder er omsorgsfull med pasienter, i møte med både fysiske og psykiske helseplager. Han er nyskjerrig og ser enkeltpasienten. Han gir oppmerksomhet og alltid tilstrekkelig tid. Han henviser videre ved behov og gir trygghet i forhold til plan og fremdrift for behandling. Lett å kontakte. Og troverdig i pasientmøtet.

Dyktig, trygg og forståelsesfull

Lege: Karin Nilsen Tysnes Skrevet

Karin gjør en utmerket jobb og er veldig forståelsesfull og lyttende. Finner raskt og effektivt riktig diagnose og behandling. Tommel opp!

Tarique Sikder er meget observant og tillitvekkende.

Lege: Abu Sina Mohamed Tarique Sikder Skrevet

Han har vært min fastlege siden januar 2020. Det gikk ikke lang tid før han oppdaget symptomer på tarmkreft (hvilket min forrige fastlege hadde hatt rikelig anledning til å oppdage, men uten å gjøre det). Han er dessuten meget hyggelig og behagelig, og viser (ikke bare later som) at du som pasient er viktig for han.

Grei

Lege: Nina Elisabeth Frisholm Girard Skrevet

Har hatt Nina som fastlege rundt 10 år. Har ikke vært der veldig mye, men med ulike ting stort sett hver gang. Hun har vært dyktig, tatt prøver når det trengs, utført GU, henvist til spesialist, satt vaksiner og jeg har følt at hun har lyttet til meg. Hun er litt streng og kan si ting som kanskje er litt upassende men jeg lar det fare. Hun forstår at yrket mitt er tøft å utføre ved sykdom og gir meg sykemeldinger når jeg behøver det, gjerne heller en dag for mye enn for lite. Alt i alt er jeg fornøyd med Nina.

Veldig dyktig, veldig hyggelig!

Lege: Karin Nilsen Tysnes Skrevet

Topp lege! Viser stor grad av empati og medmenneskelighet. Dyktig, blid og hyggelig, samt veldig rask til å fikse resepter og annet. Anbefales på det varmeste.

Dette er en Pluss-tjeneste.