dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Solørveien 1075 2260 Kirkenær

Siste vurderinger av dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Huff! finn en annen hvis du kan

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

sint sur hvis du ikke er enig med han, respektløs, ufølsom. Kunne skrevet mye negativt men lar det være. ANBEFALES IKKE!

Rolig og dyktig

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

En lege med få ord, men flink til å lytte, og jeg har opplevd at hun søker på interne sider for leger på nettet når hun har vært usikker på ting. Føler meg godt ivaretatt. Skjønner at noen kan oppleve henne som arrogant (ref. en annen "anmeldelse" her), men hun er ikke det, hun er bare en rolig type. Kan være det også går på erfaring, men det vil hun få etterhvert. Virker som hun skjønner når hun kan "presse" pasienten (det finnes jo de som tror de er alvorlig syke når de har en kvise på tåa), og når det er alvor, og hun evt må henvise videre til spesialister. Hun er også en type man må spørre for å få utfyllende svar - hun utbroderer ikke så mye av seg selv, så her er det bare å spørre om det man lurer på. :) (har vært pasient hos henne i mange år)

Meget god lege

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

God oppfølging. Har hjulpet meg videre i systemet og presset på for at jeg skal få behandling på sykehus. Kan utvilsomt takke denne legen for at jeg fortsatt er på beina.

Punktlig og lyttende

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Ingeborg er en effektiv og punktlig lege, kommer alltid inn til time til avtalt tid. Hun lytter og er løsningsorientert. Ved første svangerskapskontroll glemte hun å informere om en del ting, noe som tyder på at hun kanskje ikke har mye erfaring med gravide, men jeg følte meg allikevel godt ivaretatt. Hun utfører ultralyd, noe som ga en ekstra trygghet i begynnelsen av min graviditet.

Den værste legen jeg har vært hos.

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

Lytter ikke, respektløs, empati løs, stresser gjennom timen, tenker mer på pengene enn pasienten selv. Aldri vært borti maken til håndtering av en pasient.