dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Solørveien 1075 2260 Kirkenær

Siste vurderinger av behandlere ved dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Arrogant og ufin

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Hun virket meget hyggelig, men når man kommer inn døren blir man møtt med spydighet. Føler hun ikke tar seg nok tid til pasienten, og er ufin. Veldig press på å forklare 100% riktig, for så å få beksjed om at man bare må vente å se om det går over. Med mindre det er veldig ille. Da kan man få resepet på det man trenger. Føler ikke hun lytter til meg. I tillegg til at jeg snakker lite selv. Jeg er like nærvøs hver gang jeg går inn døren for jeg vet hva jeg møter. Klarer ikke å ha en bra kommunikasjon. Føler ofte hun skal va sin mening om en ting, mens saken er en helt annen. Å hun blir raskt uhyggelig, sint of uhøffelig om man har glemt noe. Eller ikke husker alle detaljer. Godt menneske ja kanskje, men en flink lege med tid til å lytte hvor man får hjelpen man trenger føler jeg ikke, er helt 100%.

Arogant og nesevis.

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Har liten tid til pasienten, føler hun vil ha deg ut før du nesten har kommet inn.
Arogant og uhøflig.
Lite vilje til å høre på pasienten.

Gammeldags og hastig.

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Hun virker hyggelig og hjelpfull så hadde store forventninger. Dessverre så viste det seg å være en helt vanlig standard A4 lege. Kort og greit, hun holder seg til boka og vil ikke å se utenfor den. Jeg byttet fordi jeg trenger noen som tar seg litt mere tid og er flinkere til å lytte. Her ble en kjapt dyttet utav døra når tiden var gått. Så en helt grei lege hvis en ikke har så store krav og kan tenke selv.

Ikke fornøyd

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

Da jeg først tok opp problemet mitt med han, følte jeg at han virkelig forstod meg og at vi skulle finne ut av det. Men etter to raske undersøkelser vil han ikke hjelpe meg mer og ber meg leve med det. Han virker ikke interessert i å hjelpe og jeg må nå finne en annen lege som kan hjelpe meg videre.

Prøvd å sende melding på pasientsky, men blir avvist på en ufin måte.

Virker arogant

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Hun gir ikke pas nok tid til å forklare sitt problem. Hun henviser heller ikke etter pasientens ønske, til tross for fritt behandlingsvalg i Norge. Er ikke en lege å anbefale.