dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Solørveien 1075 2260 Kirkenær

Siste vurderinger av behandlere ved dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Gammeldags og hastig.

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Hun virker hyggelig og hjelpfull så hadde store forventninger. Dessverre så viste det seg å være en helt vanlig standard A4 lege. Kort og greit, hun holder seg til boka og vil ikke å se utenfor den. Jeg byttet fordi jeg trenger noen som tar seg litt mere tid og er flinkere til å lytte. Her ble en kjapt dyttet utav døra når tiden var gått. Så en helt grei lege hvis en ikke har så store krav og kan tenke selv.

Ikke fornøyd

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

Da jeg først tok opp problemet mitt med han, følte jeg at han virkelig forstod meg og at vi skulle finne ut av det. Men etter to raske undersøkelser vil han ikke hjelpe meg mer og ber meg leve med det. Han virker ikke interessert i å hjelpe og jeg må nå finne en annen lege som kan hjelpe meg videre.

Prøvd å sende melding på pasientsky, men blir avvist på en ufin måte.

Virker arogant

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Hun gir ikke pas nok tid til å forklare sitt problem. Hun henviser heller ikke etter pasientens ønske, til tross for fritt behandlingsvalg i Norge. Er ikke en lege å anbefale.

Bedre lege får man ikke

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

Har utelukkende positive ting jeg kan si om Dr. Lerner.
Vi flytter snart i fra Grue og han er noe jeg oppriktig talt kommer til å savne.
Bra pris, dyktig og en herlig sans for humor.
Takk Dr. Lerner!

Dominerende

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

En stigmatiserende lege. Setter pasienten i bås, er heller ikke god på kommunikasjon. Følte jeg ikke hadde noen verdi som menneske.