dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Solørveien 1075 2260 Kirkenær

Siste vurderinger av dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Ok lege, men man betaler mer enn man skulle.

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

Legen er ok. Men OBS! Det som er utrolig irriterende er at det er alltid «Utstyr, attester m.m» på regningen (noe som IKKE teller med i opptjening til frikort) selv om det aldri blir brukt noe utstyr. Må betale dette gebyret også når jeg bare henter en henvisning. Sikkelig frekk, og ingen av mine andre leger gjør det. Dette betaler man ikke på kirurgi en gang, selv om de faktisk bruker masse utstyr. 100 lapp kastet bort var gang. Grunn til å bytte fastlege.

Lite empatisk

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Denne legen framstår hyggelig og ordentlig, men jeg synes at hun er lite empatisk. Lytter ikke til pasienten og kommer med den vanligste konklusjon uten å høre en ut. Hun snakker lite og når man spør så dytter hun pasienten neste ut av døra (kan være pga. dårlig tid, men uansett).

Effektiv og direkte

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

Veldig direkte i kommunikasjonen, noe som mange ikke liker og kan skape noen reaksjoner.

Kombinasjonen kunnskapsrik, effektiv og direkte appelerer til meg.

Huff! finn en annen hvis du kan

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

sint sur hvis du ikke er enig med han, respektløs, ufølsom. Kunne skrevet mye negativt men lar det være. ANBEFALES IKKE!

Rolig og dyktig

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

En lege med få ord, men flink til å lytte, og jeg har opplevd at hun søker på interne sider for leger på nettet når hun har vært usikker på ting. Føler meg godt ivaretatt. Skjønner at noen kan oppleve henne som arrogant (ref. en annen "anmeldelse" her), men hun er ikke det, hun er bare en rolig type. Kan være det også går på erfaring, men det vil hun få etterhvert. Virker som hun skjønner når hun kan "presse" pasienten (det finnes jo de som tror de er alvorlig syke når de har en kvise på tåa), og når det er alvor, og hun evt må henvise videre til spesialister. Hun er også en type man må spørre for å få utfyllende svar - hun utbroderer ikke så mye av seg selv, så her er det bare å spørre om det man lurer på. :) (har vært pasient hos henne i mange år)