dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Solørveien 1075 2260 Kirkenær

Siste vurderinger av dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Suveren

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

Rask, dyktig, henviser riktig, hyggelig og morsom. Han lytter og jeg får hjelp hver eneste gang jeg er der

Ok lege, men man betaler mer enn man skulle.

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

Legen er ok. Men OBS! Det som er utrolig irriterende er at det er alltid «Utstyr, attester m.m» på regningen (noe som IKKE teller med i opptjening til frikort) selv om det aldri blir brukt noe utstyr. Må betale dette gebyret også når jeg bare henter en henvisning. Sikkelig frekk, og ingen av mine andre leger gjør det. Dette betaler man ikke på kirurgi en gang, selv om de faktisk bruker masse utstyr. 100 lapp kastet bort var gang. Grunn til å bytte fastlege.

Lite empatisk

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Denne legen framstår hyggelig og ordentlig, men jeg synes at hun er lite empatisk. Lytter ikke til pasienten og kommer med den vanligste konklusjon uten å høre en ut. Hun snakker lite og når man spør så dytter hun pasienten neste ut av døra (kan være pga. dårlig tid, men uansett).

Effektiv og direkte

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

Veldig direkte i kommunikasjonen, noe som mange ikke liker og kan skape noen reaksjoner.

Kombinasjonen kunnskapsrik, effektiv og direkte appelerer til meg.

Huff! finn en annen hvis du kan

Lege: Arnaldo Lerner Skrevet

sint sur hvis du ikke er enig med han, respektløs, ufølsom. Kunne skrevet mye negativt men lar det være. ANBEFALES IKKE!