Arnaldo Lerner

Solørveien 1075 2260 Kirkenær
Arnaldo Lerner er en av 4 fastleger i Grue

Siste vurderinger av Arnaldo Lerner

Meget god lege

God oppfølging. Har hjulpet meg videre i systemet og presset på for at jeg skal få behandling på sykehus. Kan utvilsomt takke denne legen for at jeg fortsatt er på beina.

Den værste legen jeg har vært hos.

Lytter ikke, respektløs, empati løs, stresser gjennom timen, tenker mer på pengene enn pasienten selv. Aldri vært borti maken til håndtering av en pasient.

meget dyktig og ansvarsbevisst

Tror ikke det er mulig å finne en bedre lege. Han bryr seg om dine pasienter og du føler at du blir godt tatt vare på.

Beste lege jeg har hatt

Rask, effektiv, evner å sette seg inn i situasjonen din og henviser videre når det er påkrevd. En meget bra lege.

Hyggelig og imøtekommende

God tilgjengelighet. Meget fleksibel timebestilling.
Har inntrykk at han lytter til mine problemer. Han ytret en gang: Når man er hos legen skal man klage.
Har også inntrykk av at han er rask med å rekvirere ekstern undersøkelse/behandling.
Har en litt spesiell form for humor som kanskje ikke alle takler.

Dyktig fastlege

Alltid tilgjengelige timer om det er behov for akutt time. Endel ventetid på å komme inn, men det er greit.
Henviser gjerne til undersøkelser og videre behandling. Har alltid oversikt over hvor det er kortest ventetid.
God tilgjengelighet på telefon, får ordnet mye ved å snakke med kontorpersonalet.
Meget fornøyd!

Anbefales ikke

Jeg må dessverre si at jeg ikke var videre fornøyd med Lerner som fastlege. Fikk alltid følelsen av at han ikke lytter/ser den store sammenhengen. Han henger seg for eksempel opp i en liten uvesentlig detalj, og kjører på utifra denne. Uansett hvor mye man forsøker å forklare problemet føler man at man sitter igjen med at hans ører har hørt noe helt annet. Ble ikke tatt alvorlig, og følte han var arrogant og bagatelliserende.

Bra lege

Rask, effektiv, tar viktige ting på alvor når det trengs.

litt

Har lite tid til meg .PC får den meste oppmerksomheten.Føler att det er en språk barriere.