Rendalen Legekontor

Rendalen Legekontor Søstuveien 6 2485 Rendalen

Siste vurderinger av behandlere ved Rendalen Legekontor

Våre beste anbefalinger for dr.Qasim Malik

Lege: Qasim Abbas Malik Skrevet

Kona og jeg grudde oss til vår første konsultasjon hos dr.Malik. Vi er gamle og problemet vi kom for var ikke lett. Men vi ble veldig godt ivaretatt og fulgt opp. Han er medmennesklig, forståelsesfull, empatisk, lyttende og faglig dyktig. Anbefales!

Oss2

Kunnskapsrik Fastlege

Lege: Qasim Abbas Malik Skrevet

En kunnskapsrik og ålreit lege som er oppdatert på alt han skal på alle ommeråder i faget. Han er 100% ærlig å går ikke "rundt grøten" men forklarer rett frem tingenes tilstand. Alltid lett å få tak i og man føler seg alltid "bra" etter besøk. Kan godt anbefale Qasim som fastlege. Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Håper han blir på Rendalen legekontor.

Meget empatisk og tillitsvekkende

Lege: Mehwish Farooqi Skrevet

Det var godt å være på legekontoret hos henne. Vi følte oss så godt ivaretatt! Hun tok seg tid og forklarte tydelig og godt.

Godt ivaretatt

Lege: Mehwish Farooqi Skrevet

Hun ringte meg flere ganger for å gi meg forklaring på prøvesvar og hvilken behandling jeg trengte, og hun sendte meg brev med prøvesvar så jeg kunne ta med de videre. Alt dette uten at hun var fastlegen min, eller at jeg hadde bedt om det. Tydelig at hun tar seg tid til pasienten, god å snakke med.

Ung og sulten på kunnskap

Lege: Mehwish Farooqi Skrevet

Ung og kunnskapstørst lege som ikke er redd for å innrømme manglende kunnskap. Dette mer enn noe annettar hun igjen med å tilegne seg alle de kunnskapene hun mangle slik at hun alltid er oppdatert og kan gi gode råd. Håper hun blir på kontoret leeeenge. Vi trenger sånne som hun.