Landsbylegene DA

Landmoveien 5B 2870 Dokka

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene DA

GOD LEGE

Lege: Eirik Bø Larsen Skrevet

EN GOD LEGE SOM TAR SEG TID TIL PASIENTENE. HAR ALLTID TID OG ER FLINK TIL Å RINGE TILBAKE. FLINK TIL Å HENVIS VIDERE TIL SPEIALIST.

Totalt uinteressert

Lege: Eirik Bø Larsen Skrevet

Virker ikke interessert i hva som feiler deg, og vet gjerne hvordan du har det bedre enn du selv vet. Viser sterkt at han tviler på om du forteller sannheten eller ikke, og bruker LANG tid på å gi øyeblikkelig hjelp. Prioriterer alt annet. Generelt sett en hyggelig mann, men igjen..

Ikke en lege jeg er fornøyd med.

Lege: Eirik Bø Larsen Skrevet

Før var jeg mye hos fastlegen og trengte hjelp, det gikk greit de første 2-3årene, etter det var det vanskelig å få hjelp. Følte at jeg ikke ble hørt med mine problemer. Vanskelig å bli videresendt til sykehus/operasjon da jeg måtte ha det. Følte det var ubehagelig å være hos fastlege.
Ettersom det var vanskelig å bytte til en bedre lege så har jeg heller droppet å gå til fastlegen min, de gangene jeg har vært hos legen så har jeg heller oppsøkt turnuslege.

En dyktig lege

Lege: Eirik Bø Larsen Skrevet

God kommunikasjon, faglig dyktig, inngir tillit, lyttende, alt i alt en veldig god lege å gå til.

Slik skal en lege være!

Lege: Eirik Bø Larsen Skrevet

Jeg føler at her blir man tatt på alvor, og det er ingen selvfølge innen legestanden!