Mohammad Reza Fatholahzadeh Aghdam

Autorisasjon (2016)

Mohammad Reza Fatholahzadeh Aghdam er en av 6 fastleger i Nordre Land

Siste vurderinger av Mohammad Reza Fatholahzadeh Aghdam

Kunnskapsrik og trygg

Ble anbefalt Dr.Aghdam som fastlege grunnet komplisert sykehistorie samt psykisk helse.
Meget godt tatt i mot som ny pasient, med grundig undersøkelser og status på medisinbruk. Ble tatt på alvor hvor sykdomsbildet ble sett i helhet, og dermed fått en bedre fysisk- og psykisk helse med mindre medikamenter samt hjelp i spesialhelsetjenesten. At han også har farmasøyt utdannelse er virkelig et pluss. Følger tett opp, tar seg alltid god tid, rask til å svare på Helse-Norge. Anbefales på det sterkeste!

Ser ikke deg som menneske

Dette er ikke en lege jeg vil anbefale om du er i en sårbar situasjon psykisk. Kom inn på randen av et sammenbrudd grunnet depresjon, legen virket totalt uinteressert i å høre på hva jeg hadde å si. Fikk meg til å føle meg til bry og hadde meget dårlig tid til meg. Ikke velg denne legen om du sliter psykisk å trenger noen som ser helheten i et menneske. Samtidig så er han mer opptatt av kroppsfasong, enn hvordan du har det.
Tar heller ikke fastsatte diagnoser fra sykehus og andre spesialister på alvor!

Fantastisk lege

Kan ikke annet en å skryte. Har aldri fått så gode forklaringer på hvorfor noen gang. Liker at han er direkte og folkelig. Strekker seg langt for å hjelpe.

Fornøyd

Har byttet til han etter å ha hørt mange positive ting om ham.
Han er tilgjengelig, svarer fort på henvendelser. Tok meg på alvor og fulgte saken opp. Kan til tider ha det travelt men det er ikke rart når han har 1775 på listen sin.
Er uenig i det som blir skrevet under, han er faktisk veldig god og behjelpelig når det gjelder psykisk helse, han er direkte og kanskje kan dette misforstås av enkelte.
Jeg anbefaler han og håper han blir på Dokka. Slike som han er få.

Trygg, kunnskapsrik, effektiv, lyttende

Får alltid god hjelp, er vennlig og grundig. Legen er lett tilgjengelig og svarer raskt på meldinger.