Landsbylegene DA

Landmoveien 5B 2870 Dokka

Siste vurderinger av Landsbylegene DA

Flink

Lege: Maren Ørstad Fossum Skrevet

Slår opp og viser hva hun tenker. Forklarer ulike begreper på en lett forståelig måte. Tar deg på alvor og har oppfølgings spm klare.

Den beste.

Lege: Eirik Bø Larsen Skrevet

Har vært fastlegen min hele mitt liv, og til tross for at jeg har flyttet hjemmefra for en del år siden vil jeg ikke bytte fastlege. Han hører etter på hva jeg snakker om, og er ikke redd for å henvise meg videre om jeg ber om det. I timene er han sympatisk og eventuelle undersøkelser blir gjort rolig og det er aldri noe ubehag.
Det kan være en del ventetid, men det har det alltid vært på dette legesenteret og det gjør ingenting da man som regel er forberedt på dette.

En trygg og god lege

Lege: Maren Ørstad Fossum Skrevet

Fossum tar seg god tid til pasientene sine. Hun er ofte forsinket pga dette, men god hjelp er verdt å vente på.
Hun lytter, undersøker og gir gode råd. Om hun er usikker er hun ikke redd for å spørre kollegaene etter hjelp.
Jeg føler meg godt ivaretatt hos denne legen.

Beste legen vi har hatt

Lege: Maren Ørstad Fossum Skrevet

Veldig medfølende menneske. Hun lytter til deg og tar deg som pasient på alvor. Veldig flink lege og sier ifra hvis det er noe hun ikke har vært borti før. Har stort sett vært der med barna mine og har alltid stolt på rådene hennes. Hun er også flink til å gi beskjeder videre

GOD LEGE

Lege: Eirik Bø Larsen Skrevet

EN GOD LEGE SOM TAR SEG TID TIL PASIENTENE. HAR ALLTID TID OG ER FLINK TIL Å RINGE TILBAKE. FLINK TIL Å HENVIS VIDERE TIL SPEIALIST.