Landsbylegene DA

Landmoveien 5B 2870 Dokka

Siste vurderinger av Landsbylegene DA

Den beste.

Lege: Eirik Bø Larsen Skrevet

Har vært fastlegen min hele mitt liv, og til tross for at jeg har flyttet hjemmefra for en del år siden vil jeg ikke bytte fastlege. Han hører etter på hva jeg snakker om, og er ikke redd for å henvise meg videre om jeg ber om det. I timene er han sympatisk og eventuelle undersøkelser blir gjort rolig og det er aldri noe ubehag.
Det kan være en del ventetid, men det har det alltid vært på dette legesenteret og det gjør ingenting da man som regel er forberedt på dette.

Trygg og klok

Lege: Kenneth Olev Arvo Skrevet

Har hatt han som lege i 10-år. Føler at han forstår meg. Tar meg på alvor og gir kloke råd.Det er dumt at han pensjonerer seg neste år.

En trygg og god lege

Lege: Maren Ørstad Fossum Skrevet

Fossum tar seg god tid til pasientene sine. Hun er ofte forsinket pga dette, men god hjelp er verdt å vente på.
Hun lytter, undersøker og gir gode råd. Om hun er usikker er hun ikke redd for å spørre kollegaene etter hjelp.
Jeg føler meg godt ivaretatt hos denne legen.

Svært fornøyd!

Lege: Kenneth Olev Arvo Skrevet

Har hatt han som fastlege i flere år,og opplever han som imøtekommende og lyttende. Fått god hjelp i ulike situasjoner. Håper han fortsetter lenge!

Mest opptatt av penger, bryr seg ikke om pasienten

Lege: Kenneth Olev Arvo Skrevet

Oppsøkte vedkommende lege etter at jeg var utsatt for en alvorlig ulykke. Legen hørte på med et halvt øre, noterte litt, også skulle han ha betaling, uten å ha gjort noe som helst. Legen gjorde ingen undersøkelser eller noe som helst med meg. Var inne i maks fem minutter. En håper jo at legen vil bry seg og ta ting på alvor, og undersøke og forsøke å hjelpe så godt en kan. Men ikke denne legen dessverre.