Etnedal kommunelegekontor

Kyrkjevegen 12 2890 Etnedal

Siste vurderinger av behandlere ved Etnedal kommunelegekontor

Varm og klok!

Lege: Kristine Brenden Skrevet

Som vikarlege hos min fastlege, er K. Brenden vennlig, imøtekommende, lyttende og kunnskapsrik. Hun henviser til videre ekspertise om hun trenger det. Viktigst av alt, jeg blir møtt med tillit og respekt!

Fantastisk

Lege: Tor Inge Kristianslund Skrevet

Kom til denne legen som hyttegjest etter uhell i skiløypa. Et enestående menneske og fantastisk lege.

Superflink lege

Lege: Kristine Brenden Skrevet

Kristine Brenden er en kjempeflink lege som jeg kan anbefale på det varmeste. Hun er blid, omsorgsfull, interessert og kunnskapsrik. Hun virker ikke travel og stresset, selv om hun er veldig effektiv. Hun har gode forslag til løsninger/videre undersøkelser.

Grundig

Lege: Tor Inge Kristianslund Skrevet

Tor Inge Kristianslund er pasientorientert.
Han vurderer også om noen medisiner kan kuttes ut eller reduseres, ikke bare skrive ut nye.
Føler meg velkommen og blir fulgt opp.

Virker lei av pasienter!

Lege: Beata Anita Gorlas Aure Skrevet

Fremstår som lei av jobben med å stadig ta i mot pasienter med problemer. Rister ofte på hodet og sier "nei, jeg vet ikke jeg" Er du en pasient med flere plager, fremstår hun fort som irritert, og kan være veldig negativ! Man føler ikke at hun har noen som helst slags form for empati for andre mennesker!
Hun er en dame med mye kunnskap, men burde helt klart brukt de på annet enn pasienter!! Kanskje forskning eller lignende...