Moan Legesenter

• Fastlege, gastroenterolog og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Moan Legesenter

Særegen, men glimrende.

Lege: Tore Eggen Skrevet

Tore er faglig sterk, lydhør og seriøs. Tøyer sjelden grensen og er veldig rett frem, som ikke må forveksles med at han er hverken forhåndsdømmende eller lukket. Har alltid tatt problemene mine seriøst, er ekstremt kunnskapsrik og har funnet løsninger jeg mener et fåtall av fastleger ville funnet.

En glimrende fastlege, som både er åpen og effektiv. Lar seg heller ikke tøye, som nok fører til at han ikke er "alles kopp med te".

Fantastisk lege og menneske.

Lege: Tore Eggen Skrevet

Snill, tålmodig, lyttende, forståelsesfull og tydelig glad i mennesker som kommer for å få hjelp. Aldri gått ut derifra uten å føle meg takknemlig og glad. Kunnskapsrik og en aldri sviktende venn for en pasient. Personlig aldri hatt en bedre og snillere lege i mitt liv.Hvordan er det mulig å foreslå bedringer til noe som er helt perfekt..? Anbefaler denne legen på det varmeste, aldri hatt inntrykk av hast el noe annet som andre har kritisert her på siden. Positivt, kun positivt.

Kjempebra.

Lege: Hermann Leithe Skrevet

Seriøs og empatisk med føttene godt plantet på jorda. Jeg er så sjeldent inn så jeg har ikke noe konstruktiv kritikk og vet heller ikke hva som kan gjøres bedre.

super lege

Lege: Asle Arnstad Skrevet

Han tror meg. Å tar meg på alvor.han ser meg. Forståelsesfull å koslig.hjalp meg mye med nav.tar seg god tid. Å han kan sine ting.holder seg oppdatert.

Super lege!

Lege: Asle Arnstad Skrevet

Blir alltid tatt på alvor og han ordner opp i hva det enn skal være. Lett å prate med. Synes alltid han tar seg god tid med meg. Har alltid svar på spørsmål. Støttende og veldig god på oppfølging. Synes forøvrig også at all personale på legesentret er meget hyggelig og behjelpelig. Føler meg veldig godt ivaretatt.