Moan Legesenter

Moafjæra 8C 7606 Levanger

Siste vurderinger av behandlere ved Moan Legesenter

Trygg og kunnskap

Lege: Hermann Leithe Skrevet

Veldig snill og forståelsefull legen som finner alltid løsning på helse probleme mine.
Jeg ønsker alle folk sånn fastlegen.

Hyggelig, god kommunikasjon og faglig sterk.

Lege: Tore Eggen Skrevet

Blir tatt på alvor. Sender alltid til spesialist hvis det er tvil. Lang erfaring, noe som er helt nødvendig som allmennlege. Rask respons på prøver og diagnoser.

God til å lytte

Lege: Andrea Lange Getz Skrevet

Getz er veldig hyggelig, flink og grundig. Hun gjør ting ordentlig. God til å lytte og god til å forklare.

Stødig

Lege: Tore Eggen Skrevet

Han var min fastlege i 12 år før jeg måtte bytte, mot min vilje. Han er meget faglig sterk med høy kompetanse. Er grundig, nøye og trygg. Kan være svært direkte, ærlig og bestemt, men på en positiv og stødig måte. Han er både hyggelig, forståelsesfull og morsom, men om du vil ha noen som "jatter med" og "synes synd" på deg bør du finne en annen lege. Dr.Eggen er svært pålitelig i sine undersøkelser og står på for å hjelpe. Dessverre er han nok noe misforstått da han kan fremstå som brysk og usensitiv, hvilket jeg mener er helt motsatt av min oppfatning av han. Ungene liker han godt og synes han er gøyal, og selv stoler jeg fullt på hans vurderinger.

Hyggelig men ikke fullt pliktoppfyllende

Lege: Asle Arnstad Skrevet

Han er flink å lytte og komme med råd. Men følger ikke opp henvisninger da 2 av henvisningene mine viste seg å ikke blitt sendt i det hele tatt. Det er skuffende at det tok flere måneder før jeg fant det ut og at han ikke hadde fulgt det opp en gang.