Moan Legesenter

Moafjæra 8C 7606 Levanger

Siste vurderinger av Moan Legesenter

Trygg, omsorgsfull og grundig!

Lege: Bergljot Pauline Kolkmeier Skrevet

Trygg, grundig og omsorgsfull! Kjenner oss godt og tar ansvaret. Stoler på henne og sier i fra dersom det er noe hun trenger å skaffe seg mer kunnskap om! God og stødig fastlege!

Trivelig lege

Lege: Hermann Leithe Skrevet

Jeg måtte skifte fastlege mot min vilje, da min gamle fastlege hadde for mange pasienter. Jeg var spent på hvordan min nye fastlege vil være i forhold til min gamle, som jeg likte meget godt. Jeg har hatt han som min fastlege siden han begynte som fastlege i Levanger. Jeg har fått et godt forhold til han. Han har tid til å lytte og en blir tatt på alvor. Han er faglig godt oppdatert. Jeg kan anbefale han som fastlege.

Nedlatenhet

Lege: Tore Eggen Skrevet

Vil si meg helt enig i i vurdering der det står: nedlatende! Jeg prøvde jo denne legen for jeg trodde og håpet på mer effektivitet og bli tatt mer alvorlig enn den forrige lege jeg hadde. Men her var det ingen forståelse og hjelp med tanke på min sykdom, ei sprøyte ble satt,og det var det...
Så det ble legebytte igjen ja...

Imøtekommende, men kan jobbe mer med oppfølging

Lege: Bergljot Pauline Kolkmeier Skrevet

Tar ikke pasienter på alvor. Følger ikke opp de sykdommene og henvendelsene som skal følges opp. Virker tilsynelatende hyggelig og imøtekommende, men kan jobbe mer med oppfølging av pasienter.

Nedlatende

Lege: Tore Eggen Skrevet

Fikk sjelden noen hjelp da jeg ikke skjønte hva som feilte meg.
Medisin var alltid ut å gå tur. Ble snakket nedlatende til og avbrutt.
Ble funnet unormalheter ved blodprøver men da han ikke fant ut hva det var etter x antall ganger så var han tydeligvis ferdig med saken. Måtte mase meg til henvisning hvor problemet endelig ble nøstet opp i. Mistet all tillit til fastlegen og har fått en stor knekk i selvtilliten etter dette.
Anbefales IKKE om man er kronisk syk.