Moan Legesenter

Moafjæra 8C 7606 Levanger

Siste vurderinger av Moan Legesenter

Imøtekommende, men kan jobbe mer med oppfølging

Lege: Bergljot Pauline Kolkmeier Skrevet

Tar ikke pasienter på alvor. Følger ikke opp de sykdommene og henvendelsene som skal følges opp. Virker tilsynelatende hyggelig og imøtekommende, men kan jobbe mer med oppfølging av pasienter.

Nedlatende

Lege: Tore Eggen Skrevet

Fikk sjelden noen hjelp da jeg ikke skjønte hva som feilte meg.
Medisin var alltid ut å gå tur. Ble snakket nedlatende til og avbrutt.
Ble funnet unormalheter ved blodprøver men da han ikke fant ut hva det var etter x antall ganger så var han tydeligvis ferdig med saken. Måtte mase meg til henvisning hvor problemet endelig ble nøstet opp i. Mistet all tillit til fastlegen og har fått en stor knekk i selvtilliten etter dette.
Anbefales IKKE om man er kronisk syk.

Har mistet tillitt

Lege: Tore Eggen Skrevet

Har hatt Tore Eggen som fastlege i mange år. Faglig sett er han veldig sterk. Jeg har vært greit fornøyd gjennom årene, han har alltid dårlig tid men det har vært okei til det jeg har trengt ham til. Nå når jeg sliter med sorg etter dødsfallet til min nærmeste, opplever jeg at han daterer hvor lenge det er lov til å sørge. Han er utålmodig og mener jeg må ta meg sammen og komme meg i jobb, og jeg føler ikke jeg kan snakke med ham og at han forstår hva jeg går igjennom. All forskning viser også at jeg tidsmessig overhodet ikke har brukt "for lang" tid på å sørge og ikke komme meg videre. Nå gruer jeg meg til neste time hos legen, fordi jeg vet han kommer til å stille meg til veggs på nytt - og dette har jeg ikke krefter til å takle i tillegg til alt annet.

Meget god lege

Lege: Tore Eggen Skrevet

Han var min fastlege i 11 år, men dessverre fikk jeg ny fastlege, mot mitt ønske. Når en lege har for mange pasienter, så trekker de ut et antall, som overføres til ny fastlege. Dette uten hensyn til hvor lenge du har hatt en som fastlege. Jeg hadde et meget godt forhold til Eggen. Han lyttet og tok meg på alvor. Han hadde alltid god tid. Jeg vil anbefale han som fastlege.

En lege som lytter

Lege: Asle Arnstad Skrevet

En lege som tar deg på alvor og lytter. Rolig å behagelig lege som ikke viser stress. Du er den legen som jeg har full tilit til, å gjør en grundig undersøkelse.