Moan Legesenter

Moafjæra 8C 7606 Levanger

Siste vurderinger av behandlere ved Moan Legesenter

Stødig

Lege: Tore Eggen Skrevet

Han var min fastlege i 12 år før jeg måtte bytte, mot min vilje. Han er meget faglig sterk med høy kompetanse. Er grundig, nøye og trygg. Kan være svært direkte, ærlig og bestemt, men på en positiv og stødig måte. Han er både hyggelig, forståelsesfull og morsom, men om du vil ha noen som "jatter med" og "synes synd" på deg bør du finne en annen lege. Dr.Eggen er svært pålitelig i sine undersøkelser og står på for å hjelpe. Dessverre er han nok noe misforstått da han kan fremstå som brysk og usensitiv, hvilket jeg mener er helt motsatt av min oppfatning av han. Ungene liker han godt og synes han er gøyal, og selv stoler jeg fullt på hans vurderinger.

Hyggelig men ikke fullt pliktoppfyllende

Lege: Asle Arnstad Skrevet

Han er flink å lytte og komme med råd. Men følger ikke opp henvisninger da 2 av henvisningene mine viste seg å ikke blitt sendt i det hele tatt. Det er skuffende at det tok flere måneder før jeg fant det ut og at han ikke hadde fulgt det opp en gang.

Tydelig og omsorgsfull

Lege: Andrea Lange Getz Skrevet

Svært fornøyd med Andrea som fastlege. Hun tar seg god tid når jeg er innom, og jeg opplever at hun tar meg på alvor. Hun er effektiv, men tar seg samtidig tid til å vise den omsorg som trengs i møte mellom lege og pasient. Jeg opplever Andrea som en opplyst og svært kompetent lege. Hun har godt lag med barn.

Profesjonell, direkte og ærlig

Lege: Tore Eggen Skrevet

Har hatt Tore som fastlege hele mitt liv og har sterk tillit til ham. Han kjenner til all min sykdomshistorikk og vet derfor som regel hva som funker for meg. Føler meg alltid godt tatt imot når jeg kommer inn til han. Dersom jeg ringer får jeg ofte en drop inn time i nærmeste framtid.

Trygg, varm og kunnskapsrik

Lege: Andrea Lange Getz Skrevet

Har vært hos henne to ganger, og har blitt tatt på alvor begge gangene. Hun sjekker opp alt jeg nevner eller er usikker på, og etter bare det første besøket fikk hun stor tillit og respekt fra meg. Kommer ikke til å bytte så lenge hun er nære nok der jeg bor!