Tore Eggen

Moafjæra 8C 7606 Levanger
Tore Eggen er en av 19 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Tore Eggen

Særegen, men glimrende.

Tore er faglig sterk, lydhør og seriøs. Tøyer sjelden grensen og er veldig rett frem, som ikke må forveksles med at han er hverken forhåndsdømmende eller lukket. Har alltid tatt problemene mine seriøst, er ekstremt kunnskapsrik og har funnet løsninger jeg mener et fåtall av fastleger ville funnet.

En glimrende fastlege, som både er åpen og effektiv. Lar seg heller ikke tøye, som nok fører til at han ikke er "alles kopp med te".

Fantastisk lege og menneske.

Snill, tålmodig, lyttende, forståelsesfull og tydelig glad i mennesker som kommer for å få hjelp. Aldri gått ut derifra uten å føle meg takknemlig og glad. Kunnskapsrik og en aldri sviktende venn for en pasient. Personlig aldri hatt en bedre og snillere lege i mitt liv.Hvordan er det mulig å foreslå bedringer til noe som er helt perfekt..? Anbefaler denne legen på det varmeste, aldri hatt inntrykk av hast el noe annet som andre har kritisert her på siden. Positivt, kun positivt.

Kunnskapsrik men sær

Faglig sett gir han inntrykk av å være kunnskapsrik, men dette ble litt ødelagt av at jeg opplevde han litt smågretten, brysk og kommanderende. Han var lite imøtekommende og forståelsesfull, hadde lite lyst til å lytte og avbrøt gjerne når jeg snakket. Han var mest opptatt av å belære. Undersøkelsen han gjorde gav også inntrykk av å være overfladisk og lettvint. I tillegg fikk jeg følelsen av at han ville bli fortest mulig ferdig med timen.

Absolutt den beste legen jeg har hatt.

Tar seg god tid til pasientene. Snakker i et forståelig språk. Forklarer hva ting betyr. Har humor og er lyttende. Prøver å finne ut av problematikken og gir seg ikke. Snill og godlynt.

svært lite fornøyd

Tok meg ikke på alvor, gadd ikke høre på hva jeg hadde å si. Følte at hans oppfattninger var det eneste som betød noe. I tillegg svært lite tilgjengelig

Beste legen EVER!!!!

Etter mange års kamp for å bli trodd og forstått, byttet jeg til dr. Eggen for snart tre år siden
Han har hjulpet meg ut av offerrollen som overgrepsutsatt, tatt mageproblemene mine på alvor, samt sørget for at jeg, til tross for fibromyalgi, nå starter i jobb :-D

Hadde aldri vært her jeg er i dag uten hans støtte å hjelp! ♥

Veldig fornøyd.

Tore er flink til å lytte og jeg føler at problemer blir tatt på alvor.
har bestandig blitt godt mottatt hos ham.

Man føler seg absolutt verdsatt som pasient hos Eggen

Dyktig, stor kompetanse, tar seg tid til å lytte, tar det på alvor og det beste er at han ønsker å løse problemet.

Ikke fornøyd

Hadde problemer med å bli tatt seriøst og fikk hverken god oppfølging eller hjelp til det jeg hadde problemer med. Jeg har byttet lege og aldri angret på det siden.