Holmestrand Medisinske Senter As

Havnegården Box 114 3081 Holmestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Holmestrand Medisinske Senter As

Ikke godt nok

Lege: Rasmus Sørli Øksnes Skrevet

Har opplevd et at han ikke følger godt nok opp i forhold til videre henvisning. Vi har måttet purre flere ganger og fått regning på at vi har purret. Dette er ikke godt nok og svært alvorlig. Styr unna.

Takk

Lege: Rasmus Sørli Øksnes Skrevet

Jeg er en ung, annerledes mann med mye sykdomshistorikk, som har blitt behandlet veldig mye stygt av flere leger tidligere og har slitt i lang tid med angst for å ta kontakt med lege.
Rasmus behandler meg som et menneske, han lytter, viser interesse og er åpen til tross for at jeg er relativt eksentrisk. Rasmus har gjort så jeg ikke lenger er redd for å ta kontakt med lege dersom det skulle være nødvendig.

Det fryder meg umåtelig mye å se at gamle, arrogante, kalkulerte leger bukker under for nytenkende, høflige unge mennesker som Rasmus, som evner å bruke hjertet og intuisjon i samvær med medisinboka.

Mye beundring, og en stor takk fra meg.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Rasmus Sørli Øksnes Skrevet

Profesjonell og hyggelig. Denne legen tar deg på alvor og undersøker ting grundig. Kort ventetid. Meget fornøyd!

Kreativ, lyttende, tilgjengelig

Lege: Rasmus Sørli Øksnes Skrevet

Jeg er virkelig fornøyd med Øksnes som fastlege.
Jeg er ikke fornøyd med løsningen ved ferieavvikling. Vikarlegen er vanskelig å nå og legevakt blir løsningen. Skapte vanskelig situasjon for oss når en i familien ble akutt syk.

Fantastisk fastlege!

Lege: Rasmus Sørli Øksnes Skrevet

Rasmus lener seg tilbake i stolen når du entrer kontoret hans. Han lytter når du forteller hvorfor du er det, kommer med råd, veileder og bryr seg om pasientene sine. Jeg har alltid villet hatten kvinnelig lege, mennås om jeg har Rasmus så kunne det ikke falt meg inn å bytte :)