Rasmus Sørli Øksnes

Holmestrand Medisinske Senter As Mann, 31 år

Autorisert2013
Ledige plasser 471 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Holmestrand Medisinske Senter As

Havnegaten 21 3080 Holmestrand
Rasmus Sørli Øksnes er en av 11 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Rasmus Sørli Øksnes

Dyktig, nøye og meget hyggelig lege

Rasmus ser pasienten, lytter og tar på alvor. Han henviser videre når det er nødvendig, er opptatt av hele mennesket og virker oppriktig interessert. Den beste lege jeg har hatt. Anbefales.

Ikke godt nok

Har opplevd et at han ikke følger godt nok opp i forhold til videre henvisning. Vi har måttet purre flere ganger og fått regning på at vi har purret. Dette er ikke godt nok og svært alvorlig. Styr unna.

Takk

Jeg er en ung, annerledes mann med mye sykdomshistorikk, som har blitt behandlet veldig mye stygt av flere leger tidligere og har slitt i lang tid med angst for å ta kontakt med lege.
Rasmus behandler meg som et menneske, han lytter, viser interesse og er åpen til tross for at jeg er relativt eksentrisk. Rasmus har gjort så jeg ikke lenger er redd for å ta kontakt med lege dersom det skulle være nødvendig.

Det fryder meg umåtelig mye å se at gamle, arrogante, kalkulerte leger bukker under for nytenkende, høflige unge mennesker som Rasmus, som evner å bruke hjertet og intuisjon i samvær med medisinboka.

Mye beundring, og en stor takk fra meg.

Anbefales på det sterkeste!

Profesjonell og hyggelig. Denne legen tar deg på alvor og undersøker ting grundig. Kort ventetid. Meget fornøyd!

Kreativ, lyttende, tilgjengelig

Jeg er virkelig fornøyd med Øksnes som fastlege.
Jeg er ikke fornøyd med løsningen ved ferieavvikling. Vikarlegen er vanskelig å nå og legevakt blir løsningen. Skapte vanskelig situasjon for oss når en i familien ble akutt syk.