Rasmus Sørli Øksnes

Havnegården Box 114 3081 Holmestrand
Rasmus Sørli Øksnes er en av 0 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Rasmus Sørli Øksnes

Lyttende og flink

Rasmus er flink til å lytte og du blir alltid tatt på alvor. Han er godt oppdatert på forskjellige løsninger, og henviser alltid videre om han ikke kan finne ut av problemstillingen på kontoret. Han har også god forståelse og respekt for at fysiske problemer kan ha psykiske årsaker, og bidrar til å finne ut av dette. Helsesekretærene er alltid hyggelige og forståelsesfulle. Vikarløsningen som senteret har i ferien er dessverre helt ubrukelig, og da må man ty til legevakt.

I møtekommende lege

Jeg er ny innflytter i Holmestrand og byttet da lege...har ikke angret et sekund på at jeg valgte Rasmus som min fastlege.
jeg blir så ivaretatt med de tingene jeg måtte ha og han tar seg tid til å lytte til deg.
En lege som jeg anbefaler på det sterkeste

Fantastisk lege!

Rasmus er en unik lege. Han er varm, empatisk og svært kunnskapsrik. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har fått en så trygg og dyktig lege for barna mine og meg.

Flink lege, men for mye venting

Dr. Øksnes er veldig flink, men har opplevd mye venting.
Fint at legene tar seg tid til pasientene, men da må de ikke kalle inn så mange pasienter samtidige. Har opplevd en times venting. Det er manglende respekt for andres tid.

Dyktig, nøye og meget hyggelig lege

Rasmus ser pasienten, lytter og tar på alvor. Han henviser videre når det er nødvendig, er opptatt av hele mennesket og virker oppriktig interessert. Den beste lege jeg har hatt. Anbefales.