Rasmus Sørli Øksnes

Havnegården Box 114 3081 Holmestrand
Rasmus Sørli Øksnes er en av 13 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Rasmus Sørli Øksnes

I møtekommende lege

Jeg er ny innflytter i Holmestrand og byttet da lege...har ikke angret et sekund på at jeg valgte Rasmus som min fastlege.
jeg blir så ivaretatt med de tingene jeg måtte ha og han tar seg tid til å lytte til deg.
En lege som jeg anbefaler på det sterkeste

Fantastisk lege!

Rasmus er en unik lege. Han er varm, empatisk og svært kunnskapsrik. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har fått en så trygg og dyktig lege for barna mine og meg.

Flink lege, men for mye venting

Dr. Øksnes er veldig flink, men har opplevd mye venting.
Fint at legene tar seg tid til pasientene, men da må de ikke kalle inn så mange pasienter samtidige. Har opplevd en times venting. Det er manglende respekt for andres tid.

Dyktig, nøye og meget hyggelig lege

Rasmus ser pasienten, lytter og tar på alvor. Han henviser videre når det er nødvendig, er opptatt av hele mennesket og virker oppriktig interessert. Den beste lege jeg har hatt. Anbefales.

Ikke godt nok

Har opplevd et at han ikke følger godt nok opp i forhold til videre henvisning. Vi har måttet purre flere ganger og fått regning på at vi har purret. Dette er ikke godt nok og svært alvorlig. Styr unna.

Takk

Jeg er en ung, annerledes mann med mye sykdomshistorikk, som har blitt behandlet veldig mye stygt av flere leger tidligere og har slitt i lang tid med angst for å ta kontakt med lege.
Rasmus behandler meg som et menneske, han lytter, viser interesse og er åpen til tross for at jeg er relativt eksentrisk. Rasmus har gjort så jeg ikke lenger er redd for å ta kontakt med lege dersom det skulle være nødvendig.

Det fryder meg umåtelig mye å se at gamle, arrogante, kalkulerte leger bukker under for nytenkende, høflige unge mennesker som Rasmus, som evner å bruke hjertet og intuisjon i samvær med medisinboka.

Mye beundring, og en stor takk fra meg.

Anbefales på det sterkeste!

Profesjonell og hyggelig. Denne legen tar deg på alvor og undersøker ting grundig. Kort ventetid. Meget fornøyd!

Kreativ, lyttende, tilgjengelig

Jeg er virkelig fornøyd med Øksnes som fastlege.
Jeg er ikke fornøyd med løsningen ved ferieavvikling. Vikarlegen er vanskelig å nå og legevakt blir løsningen. Skapte vanskelig situasjon for oss når en i familien ble akutt syk.

Fantastisk fastlege!

Rasmus lener seg tilbake i stolen når du entrer kontoret hans. Han lytter når du forteller hvorfor du er det, kommer med råd, veileder og bryr seg om pasientene sine. Jeg har alltid villet hatten kvinnelig lege, mennås om jeg har Rasmus så kunne det ikke falt meg inn å bytte :)

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd med denne legen, vurderte å bytte lege før Rasmus kom, nå har jeg lagt fra meg den tanken :)

En flott lege

En dyktig lege, nøye,og god på kommunikasjon. Jeg ble godt ivaretatt, og han fulgte meg godt opp . Jeg er veldig fornøyd.

Beste legen jeg har hatt

Føler han forstår meg, tar seg tid til å høre, og gir gode råd..
Jeg får fort time, tlf kø er ikke lang og får den hjelpen jeg trenger

En fantastisk lege!

Grundig, lyttende og meget hyggelig. Den første legen jeg har hatt, som forklarer om medisin som ikke bør brukes sammen. Man føler seg trygg, og godt i vare tatt. Og ikke minst, glimt i øye og humor.

En god lege

Jeg er en eldre dame som nu har fått Rasmus Øksnes som min fastlege og er veldig fornøyd. Han er lett å prate med og gir seg god tid til å forklare ting dersom man er i tvil om noe. Damene på kontoret er blide og hyggelige og man kommer altid frem på telefonen.