Holmestrand Medisinske Senter As

Havnegården Box 114 3081 Holmestrand

Siste vurderinger av Holmestrand Medisinske Senter As

Engasjert og empatisk

Lege: Ola Løkebø Skrevet

Kan ikke tenke meg en bedre fastlege... Følte at han strakk seg lenger enn forventet/nødvendig da jeg trengte det. Omsorgsfull er han også og jeg har stor tillit til han.

Savnet forståelse og initiativ

Lege: Rasmus Sørli Øksnes Skrevet

Denne legen opplevde jeg som lyttende og respektfull ovenfor meg som klient.
Allikevel savnet jeg mer forståelse og fleksibilitet i møtet med denne legen.
Etter mitt syn bør også en lege søke å finne ut av ting og oppdatere seg på de problemstillingene som klientene kommer for. Jeg fikk ikke tillit til denne legen og var ofte skuffet etter å ha vært der.

Lyttende og flink

Lege: Rasmus Sørli Øksnes Skrevet

Rasmus er flink til å lytte og du blir alltid tatt på alvor. Han er godt oppdatert på forskjellige løsninger, og henviser alltid videre om han ikke kan finne ut av problemstillingen på kontoret. Han har også god forståelse og respekt for at fysiske problemer kan ha psykiske årsaker, og bidrar til å finne ut av dette. Helsesekretærene er alltid hyggelige og forståelsesfulle. Vikarløsningen som senteret har i ferien er dessverre helt ubrukelig, og da må man ty til legevakt.

Midt på treet

Lege: Ola Løkebø Skrevet

Hyggelig, men kan virke veldig stresset. Kjenner deg igjen og kan spøke hvis han føler han har tid. Veldig flink så lenge det foreligger funn i f.eks blodprøver eller andre undersøkelser, mindre flink på ting som ikke gir utslag på prøver. Veldig restriktiv med henvisninger og medisiner.

Utrolig flink lege

Lege: Ola Løkebø Skrevet

Han er den beste legen jeg har hatt. Empatisk og følger virkelig opp. Han er ærlig og direkte men det er det jeg liker med ham. Han er også restriktiv med å skrive ut piller, noe som er bra.