Kommunelegane Voss kommune

Gurid Almenningens plass 1 5704 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegane Voss kommune

Trygg og dyktig

Lege: Mariell Stikholmen Skrevet

Fantastisk dyktig profesjonelle fastlege. Har alltid tid og bryr seg om sine pasienter.

Beste legen jeg noen gang har oppsøkt.

Klart beste fastlegen eg har hatt

Lege: Åshild Johanne Myklebust Skrevet

Føler meg viktig og hørt i møte med hun.. noe som eg ikke har opplevd før.. noe som er viktig med min bakgrunn i lang kontakt med helsevesenet.. ærlig er hun også. Holdt alt hun har lovet å prøve å hjelpe meg med.... hun skulle vært "pensum i hvordan leger behandler pasienter " i utdannelsen til framtid komme leger. Føler meg utrolig heldig som har hun som fastlege.

Stor omsorg for pasientane sine

Lege: Mari Hove Harkjerr Skrevet

For ein lege! Har aldri opplevd å blitt så godt ivaretatt av ein lege som av Mari! Omsorgsfull, glimt i auga, smilande, kunnskapsrik og veldig menneskeleg !

Flink

Lege: Odd Einar Heim Andberg Skrevet

Legen er hyggelig og man føler seg ivaretatt. Han lytter og tar deg på alvor. Forklarer greit i forhold til sykdom/plager.

Kommunikasjon!

Lege: Mari Hove Harkjerr Skrevet

So vart det ho Mari,med glimt i auga og gode leiande spørsmål,som fekk ein tre kvart gammal grinebitar til friviljugt å ta ei mengd prøvar og tinga ny time,om litt. Var nett innom som snjaopast,for ein attest. På ein særs fin måte fekk eg tilbod om ein litt utvida kontroll, avdi eg hadde nokre bulkar,her og der. So no vert eg vel springande til doktaren,rett so det er.