Balestrand helsesenter

Helsesenteret 6899 Balestrand

Siste vurderinger av Balestrand helsesenter

Vurdering av Gunnar Engan

Lege: Gunnar Engan Skrevet

Vurderte min sønn på 17 år som følte denne konsultasjonen som svært ydmykende og lite imøtekommende. Far tok kontakt per telefon og snakket selv med lege ift til at han ikke ville henvise videre til specialist. Blir møtt med arroganse og liten forståelse for motspørsmål. Kan på ingen måte anbefale han som fastlege. Totalt blottet for mellommenneskelig forståelse. Har selv bakgrunn som anestesisykepleier og har daglig legekontakt. Skremmende at Balestrand må slite med en lege som dette.

Ikke fornøyd

Lege: Gunnar Engan Skrevet

Kom inn til han for å gjøre noe og der ble jeg møtt med at han kommenterte mine valg, og følte han dømmet meg veldig. Vil aldri tilbake dit igjen

Flink lege

Lege: Henrik Høberg Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor.Har erfart at han er flink å følge opp meg og andre i familien dei gangane det har vert behov for dette. Er dansk, men kommuniserer greit på norsk/dansk.

Kunnskapsrik lege

Lege: Gunnar Engan Skrevet

Eg er veldig fornøyd med Gunnar, han har vert min fastlege i alle år. De gangene eg har vert der med meg selv eller barn tar han seg alltid tid til å lytte og snakke uten andre påvirkninger som pc eller tlf.
Når det gjelder psykiske lidinger så mener eg han er dyktig. Han lar seg ikke lure så lett . Enkelte kommer vel kun for piller og tror det løser alt, men hjelper i en krisesituasjon bare det ikke blir en `krykke`. Eg tror han har en filosofi om at aktivitet er bedre en piller, og dette følger eg han på.
Gunnar`n skriver heller ikke ut sykemelding i hytt og pine, som og er positivt. Har selv slitt med rygg og tilpasset aktivitet har alltid hjulpet meg:))

Tusen takk Gunnar for at du er den du er, flink lege og samtale partner:)

super

Lege: Gunnar Engan Skrevet

En lege som tar seg tid til deg og hører på deg. Har hatt samme lege i 19 snart 20 år, og jeg kan ikke tenke meg en annen lege, han er fantastisk!