Balestrand helsesenter

Helsesenteret 6899 Balestrand

Siste vurderinger av Balestrand helsesenter

Ikke fornøyd

Lege: Gunnar Engan Skrevet

Kom inn til han for å gjøre noe og der ble jeg møtt med at han kommenterte mine valg, og følte han dømmet meg veldig. Vil aldri tilbake dit igjen

Flink lege

Lege: Henrik Høberg Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor.Har erfart at han er flink å følge opp meg og andre i familien dei gangane det har vert behov for dette. Er dansk, men kommuniserer greit på norsk/dansk.

Kunnskapsrik lege

Lege: Gunnar Engan Skrevet

Eg er veldig fornøyd med Gunnar, han har vert min fastlege i alle år. De gangene eg har vert der med meg selv eller barn tar han seg alltid tid til å lytte og snakke uten andre påvirkninger som pc eller tlf.
Når det gjelder psykiske lidinger så mener eg han er dyktig. Han lar seg ikke lure så lett . Enkelte kommer vel kun for piller og tror det løser alt, men hjelper i en krisesituasjon bare det ikke blir en `krykke`. Eg tror han har en filosofi om at aktivitet er bedre en piller, og dette følger eg han på.
Gunnar`n skriver heller ikke ut sykemelding i hytt og pine, som og er positivt. Har selv slitt med rygg og tilpasset aktivitet har alltid hjulpet meg:))

Tusen takk Gunnar for at du er den du er, flink lege og samtale partner:)

super

Lege: Gunnar Engan Skrevet

En lege som tar seg tid til deg og hører på deg. Har hatt samme lege i 19 snart 20 år, og jeg kan ikke tenke meg en annen lege, han er fantastisk!

Både og

Lege: Gunnar Engan Skrevet

God på de "klassiske" konkrete tingene, men ikke helt oppdatert. Og er som en annen har nevnt her; dårlig på psykiske problemer.