Svelgen Legekontor

Granden 12 6723 Svelgen

Siste vurderinger av behandlere ved Svelgen Legekontor

er i mot de nye ordningene, men vil fremdeles ikke bytte

Lege: Kan Shanker Skrevet

det er mye oppstyr med de nye legeordningene, og jeg må si meg litt enig i det som blir sagt. MEN jeg og mange andre pasienter vil fremdeles ikke bytte pga alle de gode kvalitetene til denne legen. når jeg har vært på mitt sykeste har jeg alltid fått god hjelp, han hørte på ALT jeg hadde å si om de ulike smertene mine for å se om det hadde noen sammenheng. alt er ikke i svar hvitt, det er ikke enten eller. det synest at de fleste som uttaler seg om dette ikke har vært hos denne legen.

noe jeg også har satt veldig pris på er at jeg flere ganger har fått timer på kveldstid på fridagene hans når jeg har hatt flere problemstillinger jeg har ville ha tatt opp under timene mine.

Dyktig og oppdatert

Lege: Kan Shanker Skrevet

Med nytt og moderne utstyr og kunnskapsrik lege føler eg at eg er i trygge hender. Shanker lyttar og brukar tid for å finne rett diagnose, han tar pasientane sine seriøst og sparar ikkje på midler og utstyr.

Snill og god!

Lege: Kan Shanker Skrevet

Og meget dyktig. Sikkert den flinkeste fastlegen i Norge.

God lege.

Lege: Giritharan Thangarajah Skrevet

Ok sender deg videre i systemet når det er behov for det.

Uvurderlig

Lege: Kan Shanker Skrevet

Tar seg tid, spør, ser pasienten som menneske, setter symptom i kontekst. Faglig oppdatert. Interessert. En fantastisk fastlege.