Kan Shanker

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Kan Shanker er en av 4 fastleger i Bremanger

Siste vurderinger av Kan Shanker

Shanker er den dyktigaste legen eg veit om

Dr Shanker er lege for vår familie og mange eg kjenner.
Han var lege for mora mi og alle eg har vore i tale med er fornøyde.
Eg ynskjer at. Dr Shanker blir lege for meg og min kone .

Mvh

En fantastisk lege

Dr. Shanker er den dyktigste legen jeg noengang har vært hos, inklusivt spesialister på sykehus. I motsetning til mange instrumentelt veldig dyktige leger, har Dr. Shanker også tid og vilje til å lytte til pasientene. Han har viser empati, og man føler seg ivaretatt både mentalt, emosjonelt og fysisk. Har man en komplisert sykdom, gir han seg ikke før han finner ut hva det er. Også der spesialisthelsetjenesten har gitt opp eller tatt feil, finner han rett diagnose.
Jeg er glad jeg er en av de heldige som har fåt Dr. Shanker til fastlege.

er i mot de nye ordningene, men vil fremdeles ikke bytte

det er mye oppstyr med de nye legeordningene, og jeg må si meg litt enig i det som blir sagt. MEN jeg og mange andre pasienter vil fremdeles ikke bytte pga alle de gode kvalitetene til denne legen. når jeg har vært på mitt sykeste har jeg alltid fått god hjelp, han hørte på ALT jeg hadde å si om de ulike smertene mine for å se om det hadde noen sammenheng. alt er ikke i svar hvitt, det er ikke enten eller. det synest at de fleste som uttaler seg om dette ikke har vært hos denne legen.

noe jeg også har satt veldig pris på er at jeg flere ganger har fått timer på kveldstid på fridagene hans når jeg har hatt flere problemstillinger jeg har ville ha tatt opp under timene mine.

Dyktig og oppdatert

Med nytt og moderne utstyr og kunnskapsrik lege føler eg at eg er i trygge hender. Shanker lyttar og brukar tid for å finne rett diagnose, han tar pasientane sine seriøst og sparar ikkje på midler og utstyr.

Snill og god!

Og meget dyktig. Sikkert den flinkeste fastlegen i Norge.