William Lossius

Langveien 18 6509 Kristiansund N

Siste vurderinger av William Lossius

Svært god service og punktlighet

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Rolig og avbalansert. Nøye og god lege der en føler seg trygg på at en vil bli tatt vare på. Raske tilbakemeldinger om noen prøver skulle falle utenom det normale. Veldig godt fornøyd med denne legen.

Fastlege til å stole på !

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Vært min fastlege i mange år.Lytter til de helseproblem du vil ta opp ,kommer med forslag til løsning og er opptatt av brukermedvirkning.
Lossius er en faglig meget dyktig lege som er å stole på , grundig i jobben sin.Han kommer også med råd og det er tydelig at han holder seg faglig oppdatert.Vil også berømme hans legesekretær /sykepleier Gry , alltid så trivelig når hun tar telefonen, serviceinnstilt,og gjør det beste for pasienten !

En god lege.

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Dette er en lege som vet forskjell på å barbere seg og å skjære av seg haken. Kommer du med bagateller og vil ha sykemelding kan han virke ugrei. Kommer du derimot med et alvorlig problem så trosser han deg inn på øyeblikkelig hjelp selv om sykehuset er proppfullt. Reddet min ufødte datter samt min gamle svigerfar - altså; hjelp å få i alle livets faser. Anbefales.

Udugelig!

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Humørsyk, tar seg ikke tid og hjelper ikke meg med mine plager. Tror ikke på at jeg er syk!

Ok lege

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Får time relativt rsskt hvis det er noe akutt. Grei fastlege når det gjelder "vanlige" ting, men burde bli flinkere til å henvise når det gjeder litt mer "spesielle" ting. Han burde kanskje også bli litt flinkere til å snakke med pasientene sine, forklare dem ting som de kanskje ikke forstår skikkelig, osv.