William Lossius

Langveien 18 6509 Kristiansund N

Siste vurderinger av William Lossius

Behagelig, lyttende og hjelpsom

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Har brukt Dr. Lossius siden jeg var skoleelev tidlig på 80-tallet. Han har alltid tatt mine små og store problemer på alvor. Flink til å sende videre når han ikke kan konkludere 100% selv.
Han har også en kjempeflink og koselig legesekretær.

Missnøye.

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Viser tydelig missnøye med personer han forhåndsdømmer, før han vet hvem er,
og hva diagnosen er.
Nekter kontakt med pårørende av eldre demente kunder han er fastlege for.
Tar kun et tilfelle pr legetime, har du flere plager må du bestille ny time.
Sur, uhøffelig og uten empati.
Blir tydeli iritert ved for mange spøsmål fra kunden.
Her erfares lite positivt, snarere tvert imot.

Svært god service og punktlighet

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Rolig og avbalansert. Nøye og god lege der en føler seg trygg på at en vil bli tatt vare på. Raske tilbakemeldinger om noen prøver skulle falle utenom det normale. Veldig godt fornøyd med denne legen.

Fastlege til å stole på !

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Vært min fastlege i mange år.Lytter til de helseproblem du vil ta opp ,kommer med forslag til løsning og er opptatt av brukermedvirkning.
Lossius er en faglig meget dyktig lege som er å stole på , grundig i jobben sin.Han kommer også med råd og det er tydelig at han holder seg faglig oppdatert.Vil også berømme hans legesekretær /sykepleier Gry , alltid så trivelig når hun tar telefonen, serviceinnstilt,og gjør det beste for pasienten !

En god lege.

Lege: William Werring Lossius Skrevet

Dette er en lege som vet forskjell på å barbere seg og å skjære av seg haken. Kommer du med bagateller og vil ha sykemelding kan han virke ugrei. Kommer du derimot med et alvorlig problem så trosser han deg inn på øyeblikkelig hjelp selv om sykehuset er proppfullt. Reddet min ufødte datter samt min gamle svigerfar - altså; hjelp å få i alle livets faser. Anbefales.