City Nord Tannhelse

Telefonnummer400 01 058400 01 0 ...
City Nord Stormyra 8008 Bodø
City Nord Tannhelse holder til i Bodø

Siste vurderinger av City Nord Tannhelse

Helt optimalt!

Tannlege: Mari Katrine Hammervold Skrevet

Har i lengre tid hatt vondt i tenner kombinert med litt vegring for å gå til tannlege. Har nå vert hos Tiril, Jenny og Mari. Jeg antar resten av dem er like fantastisk! Jeg har boret, fjernet røtter, trukket - Selvsagt helt smertefritt, hver gang. Men de er så utrolig flinke med folk, 10/10!

Snakke om en fantastisk første time hos ny tannlege 👍

Tannlege: Jenny Salomonsen Skrevet

Det er bare helt innaførr å føle seg velkommen og ivaretatt fra første stund når man kommer til første time hos ny tannlege 😁 Rolig, behagelig og gir meg gode muligheter for å snakke uten å ha munnen full av instrumenter. Flott første opplevelse og håper dette varer i mange år fremover 👍

Eksepsjonell flink tannlege

Tannlege: Silje Therese Sandnes Skrevet

Gir info slik at mannen i gata forstår. Veldig flink i jobben sin, hjelpssom og eksepsjonell flink tannlege

Beste tannlegeopplevelsen noensinne

Tannlege: Silje Therese Sandnes Skrevet

Det var med litt skrekk og gru i kroppen at jeg oppsøkte tannlege, men etter 10 minutter med Silje så løsnet spenningen totalt.

Hun virket svært opptatt av at jeg ikke skulle ha det vondt, forklarte grundig hva som foregikk under hele besøket. Denne tannlegen er uten tvil den mest profesjonelle personen jeg har vært borti i tann-verdenen. Perfeksjonist til tusen - resultatet ble kjempebra! Anbefales på det varmeste.

Veldig fornøyd.

Tannlege: Silje Therese Sandnes Skrevet

Er veldig fornøyd med å ha Silje Sandnes til tannlege. Hun er veldig grei og behagelig å snakke med. Virker som hun gjør grundig og godt arbeid.
Før hadde jeg litt tannlegeskrekk men er helt kurert for det nå :D
Kan virkelig anbefalle å gå til henne.