Øygarden kommune Legekontor for minoritetspråklege og andre

Grønamyrvegen 4 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Øygarden kommune Legekontor for minoritetspråklege og andre

Trygg og imøtekommende

Lege: Therese Monsen Skrevet

Therese Monsen er den beste fastlegen du kan få. Hun er alltid blid og lytter aktivt. Man føler seg ivaretatt og trygg. Hun er alltid hjelpsom og tar tak i problemet man har. Hun nøler ikke med å henvise videre til spesialister etc. Hun tar seg alltid god tid til deg. Jeg sitter igjen med en god følelse etter å ha vært hos henne fordi jeg blir tatt på alvor.

Veldig flink

Lege: Therese Monsen Skrevet

Hun Mangler litt forståelse på forskjellen mellom hennes plikter og pasientens beste.

Hun kan virke litt umoden, men håper det bedrer seg. Hun kan bli Noreges beste lege hvis hun endrer noen tanker.

Profesjonell, evne til å lytte og fagleg dyktig

Lege: Therese Monsen Skrevet

Eg skifta fastlege etter 20 år, pga av endra bustad adresse og behov for å bli tatt på alvor.
Therese Monsen framstår som eit godt medmenneske samstundes som ho er effektiv og tek tak i problemstillingane for å gje meg best mogleg hjelp. Fekk tillit til ho frå fyrste sekund.

Kundenorientiert, lyttende og proaktiv

Lege: Therese Monsen Skrevet

Hilser alltid hyggelig når man kommer og reiser.
Hun lytter til problemstillingen og har god øyekontakt under dialog. Flinkt til å nøste i saken, og finner raskt ut om hun kan hjelpe deg direkte eller om du må sendes videre til spesialist e.l. Flinkt til å følge opp saker som er igangsatt. Medfølende, tillitsvekkende og korrekt fremfred i alle faser.
En av de aller flinkeste aller praktiserende legene jeg har vært borti i løpet av et langt liv.

Dette er en Pluss-tjeneste.