Nordfalk Øre-Nese-Hals

Telefonnummer22 33 55 2022 33 55 ...
Lille Grensen 7 0159 Oslo

Siste vurderinger av Nordfalk Øre-Nese-Hals

Ekspert

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Eneste behandleren som fikser den kroniske krystallsyken min, så jeg er symptomfri over flere år av gangen.

Beste ørelegen

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Karl Nordfalk er uten tvil den beste ørelegen jeg har vært hos (har prøvd flere). Veldig forsiktig, tålmodig, hyggelig og flink. Både han og sekretæren yter service og hjelp langt utover det som er forventet. Tusen takk!

Skuffende

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Legen tok seg lite tid til å gjennomgå sykehistorien min. Vurderingen han gjorde opplevdes derfor som lite betryggende og ikke i overensstemmelse med hva mitt symptombilde tilsier. Han gav inntrykk av å ikke være særlig oppdatert på min tilstand. Behandlingen han foreskrev hjalp da heller ikke, men neste lege var heldigvis i stand til å hjelpe med problemet.

Kunnskapsrik

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Har fått behandling for BPPV og PPPD. Har vært flere steder for hjelp, men først etter å ha fått korrekt diagnose og behandling hos Nordfalk har helsetilstanden blitt vesentlig bedre. Nordfalk fremstår som meget kunnskapsrik og troverdig. Han er flink til å lytte og forstå situasjonen. Han har mye relevant erfaring med BPPV og PPPD. Det eneste negative er ventetiden (4-6 måneder), noe som ikke er Nordfalks skyld. Norge burde ha flere klinikker som dette.

Trygg og svært kunnskapsrik

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Har vært hos Nordfalk flere ganger grunnet BPPV/krystallsyken og bihuleproblemer. Han er svært kunnskapsrik, trygg og forklarer alt han gjør under undersøkelser. Kommer med forslag, øvelser og tips til bedring av sykdommen og andre behandlere i Oslo.

Tar seg tid til å svare på alle spørsmålene jeg har som fastlegene ikke vet svaret på ang. krystallsyken. Skulle gjerne vært hos han oftere, så veldig synd det er flere mnd. ventetid. Vi trenger flere leger som Nordfalk.