Legehuset Sandefjord

Kilgata 9 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset Sandefjord

Lyttende og grundig

Lege: Jan Martin Brekke Andersen Skrevet

Flyttet til Sandefjord fra Oslo for mange år siden og fikk en lege som jeg stoler 100% på. Han er grundig og kunnskapsrik, han er flink å forklare, han søker råd hos andre dersom det en sjelden gang er behov for det og/eller han henviser videre. Dessuten er han er lyttende og tålmodig og skaper en god atmosfære. Med andre ord: jeg er strålende fornøyd!

Fantastisk lege, kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Veldig glad for støtten og hjelpen jeg får, alltid tid å se på alternativer og støtter opp om evt andre valg. Ikke minst god innsikt min helse og situasjonen.

Topp lege!

Lege: Jan Martin Brekke Andersen Skrevet

Lege som lytter og tar pasienten seriøst. Er nøye i sine undersøkelser og vurderinger! Veldig fornøyd:)

Trygg, forståelsesfull og profesjonell

Lege: Karoline Gylthe-Kellgren Skrevet

Karoline den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Hun er god og trygg, rolig, tar deg på alvor, profesjonell, henviser videre om det er noe hun ikke har kunnskap om. Hun ser deg som pasient og føles som en man kan snakke med alt om. Ingenting er flaut, og hun er veldig forståelsesfull. En fantastisk dyktig lege som jeg håper jeg får ha i mange år fremover!! Administrasjonen er også veldig flinke, hyggelige og profesjonelle!!

Kunnskapsrik og tar seg tid

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Tar seg god tid og viser god kunnskap og innsikt. Han har vært legen min i flere år og viser stor forståelse av den psykologiske biten ved sykdom som den fysiske.