Legehuset Sandefjord

Kilgata 9 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av Legehuset Sandefjord

Utrolig imøtekommende lege

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Han er alltid imøtekommende og hyggelig. Tar pasienten på alvor og er flink til å lytte såvel som å gi gode råd og veiledning. Han har en mild og forståelsesfull væremåte, både for voksne og barn. Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient og stoler fullt på hans faglige dyktighet.

Flink lege

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Jeg har aldrig oppleve maken til flink lege . Han er flink med de som har utfordringer i hverdagen som lett kan bli urolig han er en lege som går ned eller opp på pasientens Nivå . Jeg veldig fornøyd føler meg hørt . Veldig bra å han en sånn lege som han andre leger burde gå på kurs hos Corneliussen 😊

En lege som tar deg på alvor

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Dr. Corneliusen er en seriøs og kunnskapsrik lege. Han henviser når det trenges og følger opp sykdom som går over tid. Takket være han er jeg tilbake i 100% stilling etter langtidsykemelding. Han fanget opp mitt problem lenge før jeg innså det selv.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Rett og slett den beste fastlegen jeg har hatt. Vennlig, omtenksom og veldig flink med kommunikasjon. Følte at jeg ble forstått og stemningen var hele tiden hyggelig. Veldig betryggende å komme på legebesøk.

MEGET DYKTIG LEGE

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Legen er meget dyktig, flink til å lytte. Dessverre må man selv møte opp for timebestilling da Legehuset ikke tar imot telefoner.