Legehuset Sandefjord

Kilgata 9 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av Legehuset Sandefjord

Forståelsesfull, trygg og kunnskapsrik

Lege: Karoline Gylthe-Kellgren Skrevet

Karoline har vært min lege siden hun startet opp på Legehuset Sandefjord. Hun er En utrulig dyktig lege som tar tak i ting. Henviser deg videre ved behov, og ringer og purrer opp spesialister som er trege med å sende epikriser. Kan anbefales:-)

Lege: Jan Martin Brekke Andersen Skrevet

Jan Martin er en fantastisk lege som følger deg grundig opp. Det han ikke kan det finner han ut av eller henviser til andre som er bedre på det området. Den aller beste legen jeg har vært hos.

Utrolig imøtekommende lege

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Han er alltid imøtekommende og hyggelig. Tar pasienten på alvor og er flink til å lytte såvel som å gi gode råd og veiledning. Han har en mild og forståelsesfull væremåte, både for voksne og barn. Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient og stoler fullt på hans faglige dyktighet.

Flink lege

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Jeg har aldrig oppleve maken til flink lege . Han er flink med de som har utfordringer i hverdagen som lett kan bli urolig han er en lege som går ned eller opp på pasientens Nivå . Jeg veldig fornøyd føler meg hørt . Veldig bra å han en sånn lege som han andre leger burde gå på kurs hos Corneliussen 😊

En lege som tar deg på alvor

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Dr. Corneliusen er en seriøs og kunnskapsrik lege. Han henviser når det trenges og følger opp sykdom som går over tid. Takket være han er jeg tilbake i 100% stilling etter langtidsykemelding. Han fanget opp mitt problem lenge før jeg innså det selv.