Legehuset Sandefjord

Kilgata 9 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset Sandefjord

Vikaren er lite troverdig

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Kom til legehuset kl 14.01 i romjulen for å levere noen prøver. På nettsidene stod det, og på telefon sa de, at det var åpent til kl 15.00. På døren hadde de imidlertid hengt opp 1 plakat om at de stengte kl 14.00 i romjulen. Jeg banket på, så 3 ulike personer på innsiden, både kontorpersonel, helsesykepleier og vikaren for Torger. Alle så meg, men snudde bare ryggen til. Jeg banket flere ganger, og de overdå meg fullstendig, jeg har aldri følt meg så oversett og verdiløs Jeg kom 1 minutt for seint, og de kunne ikke låse opp døra og spørre hva det gjaldt. Skal ikke helsepersonell være litt medmennesker og ha omsorg for andre? Her er det ikke spor. Dette var eneste fridagen min i romjulen, og den dagen jeg hadde mulighet til å levere prøvene. Pga stort snøfall, måtte jeg vente til brøytebilen hadde kommet, før jeg kunne kjøre. Jeg gråt i bilen på vei hjem. Har opplevd flere ganger en veldig avvisende tone fra kontorpersonell på telefonen. Torger er en fantastisk lege, og derfor har jeg holdt ut med resten i mange år. Men nå skifter jeg fastlege denne oppførselen synes jeg ikke er akseptabel.

Helt «ok»

Lege: Karoline Gylthe-Kellgren Skrevet

Ble møtt med sinne ( hun hadde kanskje en dårlig dag) som vi alle kan ha.
Hun har liten forståelse av folk som trenger hjelp.

Skal du spørre om noe ( annet enn hva du kom for) da må du bestille ny time.

Velger aldri en kvinnelig fastlege noe mer.
Takk for meg.

Førsteinntrykk

Lege: Karoline Gylthe-Kellgren Skrevet

Hadde hørt om andres positive erfaringer og byttet til henne. Angret veldig på det. Overfor meg var hun lite høflig, og virket usikker og uerfaren. Hun var uoppmerksom og ukonsentrert.
Jeg kunne kun komme med én «lidelse» pr time. Jeg hadde en liten ting jeg ville sjekke når jeg først var der, men ble bedt om å bestille ny time en annen dag…

Lyttende og grundig

Lege: Jan Martin Brekke Andersen Skrevet

Flyttet til Sandefjord fra Oslo for mange år siden og fikk en lege som jeg stoler 100% på. Han er grundig og kunnskapsrik, han er flink å forklare, han søker råd hos andre dersom det en sjelden gang er behov for det og/eller han henviser videre. Dessuten er han er lyttende og tålmodig og skaper en god atmosfære. Med andre ord: jeg er strålende fornøyd!

Fantastisk lege, kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Veldig glad for støtten og hjelpen jeg får, alltid tid å se på alternativer og støtter opp om evt andre valg. Ikke minst god innsikt min helse og situasjonen.