Legehuset Sandefjord

Kilgata 9 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset Sandefjord

Dyktig

Lege: Karoline Gylthe-Kellgren Skrevet

Karoline er en dyktig lege som sender deg videre til spesialister. Det mener jeg er tegn på hennes dyktighet. Et godt medmenneske som man kan også snakke åpent med.
Setter utrolig pris på henne 🥰

Omsorgsfull og interessert.

Lege: Karoline Gylthe-Kellgren Skrevet

Omsorgsfull og interessert i hva du som pasient forteller. Finner diagnose og gir seg ikke før hun finner svar dersom diagnosen er vondt å finne. Veldig fornøyd 👏👍

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jan Martin Brekke Andersen Skrevet

Fantastisk lege. En som endelig har tatt meg på alvor etter 20 år som syk. Han ville heller sjekke en gang for mye enn en gang for lite! Var interessert i pasientene sine på en god måte og oppriktig i sine vurderinger. tar seg god tid til pasientene sine. Utrolig synd han ikke er legen min lenger.

Vikaren er lite troverdig

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Kom til legehuset kl 14.01 i romjulen for å levere noen prøver. På nettsidene stod det, og på telefon sa de, at det var åpent til kl 15.00. På døren hadde de imidlertid hengt opp 1 plakat om at de stengte kl 14.00 i romjulen. Jeg banket på, så 3 ulike personer på innsiden, både kontorpersonel, helsesykepleier og vikaren for Torger. Alle så meg, men snudde bare ryggen til. Jeg banket flere ganger, og de overdå meg fullstendig, jeg har aldri følt meg så oversett og verdiløs Jeg kom 1 minutt for seint, og de kunne ikke låse opp døra og spørre hva det gjaldt. Skal ikke helsepersonell være litt medmennesker og ha omsorg for andre? Her er det ikke spor. Dette var eneste fridagen min i romjulen, og den dagen jeg hadde mulighet til å levere prøvene. Pga stort snøfall, måtte jeg vente til brøytebilen hadde kommet, før jeg kunne kjøre. Jeg gråt i bilen på vei hjem. Har opplevd flere ganger en veldig avvisende tone fra kontorpersonell på telefonen. Torger er en fantastisk lege, og derfor har jeg holdt ut med resten i mange år. Men nå skifter jeg fastlege denne oppførselen synes jeg ikke er akseptabel.

Helt «ok»

Lege: Karoline Gylthe-Kellgren Skrevet

Ble møtt med sinne ( hun hadde kanskje en dårlig dag) som vi alle kan ha.
Hun har liten forståelse av folk som trenger hjelp.

Skal du spørre om noe ( annet enn hva du kom for) da må du bestille ny time.

Velger aldri en kvinnelig fastlege noe mer.
Takk for meg.