Legehuset Sandefjord

Kilgata 9 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset Sandefjord

Topp lege!

Lege: Jan Martin Brekke Andersen Skrevet

Lege som lytter og tar pasienten seriøst. Er nøye i sine undersøkelser og vurderinger! Veldig fornøyd:)

Trygg, forståelsesfull og profesjonell

Lege: Karoline Gylthe-Kellgren Skrevet

Karoline den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Hun er god og trygg, rolig, tar deg på alvor, profesjonell, henviser videre om det er noe hun ikke har kunnskap om. Hun ser deg som pasient og føles som en man kan snakke med alt om. Ingenting er flaut, og hun er veldig forståelsesfull. En fantastisk dyktig lege som jeg håper jeg får ha i mange år fremover!! Administrasjonen er også veldig flinke, hyggelige og profesjonelle!!

Kunnskapsrik og tar seg tid

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Tar seg god tid og viser god kunnskap og innsikt. Han har vært legen min i flere år og viser stor forståelse av den psykologiske biten ved sykdom som den fysiske.

Forståelsesfull, trygg og kunnskapsrik

Lege: Karoline Gylthe-Kellgren Skrevet

Karoline har vært min lege siden hun startet opp på Legehuset Sandefjord. Hun er En utrulig dyktig lege som tar tak i ting. Henviser deg videre ved behov, og ringer og purrer opp spesialister som er trege med å sende epikriser. Kan anbefales:-)

Lege: Jan Martin Brekke Andersen Skrevet

Jan Martin er en fantastisk lege som følger deg grundig opp. Det han ikke kan det finner han ut av eller henviser til andre som er bedre på det området. Den aller beste legen jeg har vært hos.