Legehuset Sandefjord

Kilgata 9 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av Legehuset Sandefjord

Dyktig og sympatisk

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Tar seg tid. God til å forklare. Lytter til pasientens synspunkter. Svært faglig dyktig på sykdom hos barn.

Lite engasjert.

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Hadde denne fastlegen tidligere, men byttet til en annen da jeg syntes at Corneliusen ikke tok sykdom på alvor. Jeg måtte selv stille diagnoser, som han da var uenige i. Tryglet ham om å ta forskjellige prøver på barna mine, og da han motvillig gjorde det, viste det seg at jeg hadde rett. Dette gjaldt diagnose for kyssesyke, kikhoste og urinveisinfeksjon.
At jeg gang på gang måtte mase om at han skulle sende inn prøver for å få stilt diagnose, ble for meg uholdbart i lengden.
Synes ellers han var vanskelig å snakke med, da han hadde en veik og unnvikende væremåte.
Det var også vanskelig å komme fram på telefonen for å få bestilt time, og det bittelille venteværelset var ofte overfylt slik at pasienter måtte stå og vente.

Lite forståelse ved psykisk sykdom

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Grei å ha med å gjøre ved enkle plager sykdommer, men liten forståelse og empati ved psykisk sykdom.
Sluttet hos han.

Mild, rolig og grei

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Han er en god lytter, mild og rolig. Men jeg savner litt mer engasjement fra hans side ved samtaler.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Torger Corneliusen Skrevet

Har tid til pasienten, ikke noe stress, meget god på informasjon/kommunikasjon og god til å lytte.