DoktorBarnegod

O. H. Bangs vei 51 1363 Høvik

Siste vurderinger av DoktorBarnegod

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Annette Resch Skrevet

En lege som lytter og som virkelig ønsker å hjelpe. Norges beste på tungebånd! Har det derfor også litt travelt, men oppleves rolig og grundig.

Dyktig og empatisk barnelege

Lege: Annette Resch Skrevet

Annette er en fantastisk barnelege som lyttet til oss og tok våre problemer på alvor! Hun er varm, empatisk og oppriktig interessert i pasientene sine. Hun er også svært faglig dyktig! Hun tar seg god tid på konsultasjoner slik at man sitter igjen med en følelse at vi fikk mer enn vi betalte for. Hun er flink til å informere oss og dele kunnskapen hun har. Anbefales på det sterkeste!

omsorgsfull og dyktig

Lege: Annette Resch Skrevet

Viser interesse og ønsker å hjelpe. Får god kontakt med barnet og viser god omsorg og faglig dyktighet. Kan anbefale henne på det varmeste

Tillitsfull og dyktig

Lege: Annette Resch Skrevet

Vi fikk klippet tungebandet til vår baby. Annette er en fantastisk dyktig lege som vi stoler fullt og helt på. God oppfølging både av baby og mor i etterkant også. Vi anbefaler henne og hennes klinikk på det varmeste.

Kunnskapsrik og interessert i å hjelpe

Lege: Annette Resch Skrevet

Vi er veldig fornøyd med våre besøk hos doktor Barnegod. Her ble vi endelig møtt med forståelse og en oppriktig interesse i å finne årsak til ulike symptomer og problemer der ingen andre kunne hjelpe oss. Vi opplevde god info i forkant og god oppfølging underveis og i etterkant. Tar av og til litt tid å få svar på SMS og Mail, men du får alltid et svar, selv om det er klokken 23 på kvelden. Dette er nok fordi hun vil så gjerne hjelpe alle, men døgnet ikke har nok timer. Fine lokaler med god atmosfære og hyggelige ansatte møter deg når du kommer til Annette :) kan absolutt anbefales på det varmeste!