Annette Resch

Annette Resch er barnelege i Bærum

Siste vurderinger av Annette Resch

Flott oppfølging

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

Følte oss veldig ivaretatt hos Annette Resch. Hun er 100% fokusert på barnet ditt. Fremstår "rett på sak" og meget kunnskaps rik. Gir masse råd, tips og triks. Bra dialog, begrunner og forklarer, svarer på alt man spør om. Tar seg god tid på konsultasjoner. Tett på oppfølging. God støtte til foreldrene også, ifh deling av kunnskap.
Veldig fornøyd med god hjelp og oppfølging. En lege som støtter opp og selv er fornøyd når hun kan "gi slipp" på en pasient fordi tiltak har funket.

Flink med barn, dårlig på regnskap

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

Flinke medisinsk, men uryddig på regnskap . Sender falske fakturaer 2,5 år etter ( behandlet i 2017 og betalte i 2017 - fikk regninger og fakturaer på nytt i 2020). Merk jeg hadde bevis på å betalt. Uryddig og uprofesjonell på alt som ikke er medisinsk.

Dyktig lege med masse empati

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

Jeg dro til Annette da jeg så hun fikk gode tilbakemeldinger på vurdering/klipp av tungebånd.
Jeg ble avblåst av alle andre, men morsinstinktet sa det var noe. Jeg tok derfor kontakt med henne, og det angrer jeg ikke på. Kjempe god hjelp, og følte oss veldig ivaretatt. Det er ekstremt mange som kontakter de pga tungebånd, så man vil nok oppleve besøket som litt hektisk/samlebånd i venterommet. men når du er inne på hennes kontor er det kun deg som gjelder. Hun tar seg tid til å besvare og dele sin kunnskap.
Hvis du har et barn som du mistenker har stramt tungebånd bør du ta deg turen hitt.

Unik og dyktig barnelege

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

En lege med inngående kompetanse på sitt fagfelt. Vi har fått uvurderlig hjelp hos henne, som vi ikke har klart å finne andre plasser.

Engasjert og dyktig

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

For første gang opplevde vi å bli tatt på alvor! Vi ble møtt av en lege som lytter og viser interesse og som ikke gir seg før man finner en løsning. Annette er svært dyktig og flink med både barn og foreldre. Kan anbefales på det sterkeste!