Annette Resch

DoktorBarnegod

Barnesykdommer

2001

DoktorBarnegod Telefonnummer408 75 755408 75 7 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
O. H. Bangs vei 51 1363 Høvik
Annette Resch er barnelege i Bærum

Siste vurderinger av Annette Resch

Unik og dyktig barnelege

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

En lege med inngående kompetanse på sitt fagfelt. Vi har fått uvurderlig hjelp hos henne, som vi ikke har klart å finne andre plasser.

Engasjert og dyktig

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

For første gang opplevde vi å bli tatt på alvor! Vi ble møtt av en lege som lytter og viser interesse og som ikke gir seg før man finner en løsning. Annette er svært dyktig og flink med både barn og foreldre. Kan anbefales på det sterkeste!

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

En lege som lytter og som virkelig ønsker å hjelpe. Norges beste på tungebånd! Har det derfor også litt travelt, men oppleves rolig og grundig.

Dyktig og empatisk barnelege

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

Annette er en fantastisk barnelege som lyttet til oss og tok våre problemer på alvor! Hun er varm, empatisk og oppriktig interessert i pasientene sine. Hun er også svært faglig dyktig! Hun tar seg god tid på konsultasjoner slik at man sitter igjen med en følelse at vi fikk mer enn vi betalte for. Hun er flink til å informere oss og dele kunnskapen hun har. Anbefales på det sterkeste!

omsorgsfull og dyktig

Klinikk: DoktorBarnegod Skrevet

Viser interesse og ønsker å hjelpe. Får god kontakt med barnet og viser god omsorg og faglig dyktighet. Kan anbefale henne på det varmeste