Klinikk for Alle Drammen

Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Omstedgata 2 3012 Drammen

Siste vurderinger av Klinikk for Alle Drammen

Imøtekommende, kunnskapsrik og dyktig behandler.

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Jeg har fått hjelp av Tiril over flere år. Først med en frozen shoulder og senere med vedlikehold og andre mindre skader. Tirill er svært profesjonell og dyktig behandler. Jeg er ikke plaget med skulderen lenger, og er svært fornøyd med behandlingen jeg har fått, og får.

Imøtekommende og dyktig

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Gikk til Tiril under svangerskap med tvillinger, utrolig flink og dyktig i jobben sin! Slitt med smerter i bena/bekken og har tidligere vært hos flere fysioterapeuter og kiropraktorer uten resultat, dette klarte Tiril å hjelpe meg med.

God kunnskap når det gjelder gravide og spedbarn! Tvillingene fikk også kjempe god hjelp og behandling hos henne, etter noen få timer hos Tiril ga stivhet, mageproblemer og låsningene seg! Anbefaler Tiril sterkt videre.

Omtenksom og dyktig

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Utrolig hyggelig, søt og sympatisk! Gir alltid inntrykk av at hun har tid til akkurat deg. Dyktig i det hun gjør, lytter til deg og har en behagelig væremåte. Flink med små barn, og flink med voksne. Anbefales på det sterkeste!

Trygg og dyktig

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Følger opp på en super måte- henviser videre ved behov og er kreativ og flink i sin behandling. Kan anbefales!

Fantastisk god kiropraktor

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Tiril på det sterkeste. Hun var gull verdt under graviditeten min da jeg slet med bekken og rygg og da datteren min slet med stiv nakke etter fødselen. Hun er varm, kunnskapsrik og utrolig dyktig.