Kristian Gabrielsen

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

Kristian Gabrielsen er kiropraktor i Drammen

Siste vurderinger av Kristian Gabrielsen

Særdeles kompetent og hyggelig kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Drammen Skrevet

Jeg har gått til Kristian et par års tid. Han fremstår som meget solid faglig og er en veldig hyggelig person. Han setter seg godt inn i deg som pasient før behandling starter og er flink til å forklare hva han gjør og hvorfor han gjør det. Her tas ingen snarveier. Han responderer alltid raskt på henvendelser og er flink til å gi tilbakemelding.

Av de 3-4 kiropraktorene jeg har vært pasient hos, er han i særklasse den beste.

Trygg og empatisk

Klinikk: Klinikk for Alle Drammen Skrevet

Kristian er en kiropraktor som ikke bare «knekker « deg på plass men tar seg tid til å lytte til deg ,han ser deg og har masse empati . Du føler deg godt ivaretatt og han skjønner hvor «vondtene « kommer fra .
Blid og hyggelig!
Anbefales!:)

Kjempe fornøyd

Klinikk: Klinikk for Alle Bjørvika Skrevet

Haster seg ikke gjennom timen som mange andre, men bruker god tid på å finne pasientens behov/feil/utfordringer.
Flink til å følge opp

Den beste i byen (og kanskje landet?)!

Klinikk: Klinikk for Alle Bjørvika Skrevet

Har gått til kiropraktor i 10 år, og har endelig funnet verdens beste! Det er ikke for ingen grunn at han har tatt over som klinikksjef i en ung alder!

De aller fleste kiropraktorer jeg har gått til før har det vært samlebånd, inn - knekk - ut på 5 min. Kristian tar seg tid til å lytte, er omsorgsfull, prøver å finne sammenhenger, undersøker kroppen nøye, knekker der det må knekkes, og behandler musklene i tillegg, og tilkaller kollegaer ved behov, hvis det må settes en nål for eksempel.

Klinikk for alle koster kanskje litt mer enn andre klinikker, men det betaler jeg gladelig når man blir så godt ivaretatt og fulgt opp!

Jeg anbefaler Kristian på det sterkeste til alle!